اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هواپیمای قشم ایر دچار نقص فنی شد


اعلام باز نشدن چرخ های هواپیمای شرکت قشم ایر به مقصد فرودگاه ارومیه خبرساز شد.

خبرگزاری ایرنا: اعلام باز نشدن چرخ های هواپیمای شرکت قشم ایر به مقصد فرودگاه ارومیه خبرساز شد.

مدیرکل فرودگاههای آذربایجان غربی گفت: هواپیمای مسافربری شرکت قشم ایر که ساعت 6 صبح امروز از تهران به مقصد ارومیه در حرکت بود، هنگام فرود در فرودگاه به علت اعلام خلبان مبنی بر باز نشدن چرخ های هواپیما 20 دقیقه در آسمان ارومیه برای کم کردن حجم بنزین دور زد.

کمال پرهیزکار افزود: با مشاهده و رصد مختصصان فرودگاه معلوم شد که چرخ های هواپیما باز بوده و خلبان این هواپیما به علت نقص فنی در سیستم داخلی، باز نشدن چرخ های هواپیما را گزارش کرده است.

وی ادامه داد: با اعلام باز بودن چرخ هی هواپیما توسط برج مراقبت فرودگاه ارومیه، خلبان برای احتیاط پس از 20 دقیقه دور زدن در آسمان ارومیه و کم شدن از حجم بنزین، هواپیما را بدون حادثه ای در فرودگاه ارومیه بر زمین نشاند.

وی اضافه کرد: هم اکنون هواپیما در حال مسافرگیری برای پروازه به سمت تهران است.

پرهیزکار گفت: هیچ مشکلی در این رابطه وجود نداشته و سایتهای خبری و یا شبکه های اجتماعی این قضیه را بزرگ نمایی کرده اند.

امروز صبح خبری مبنی بر باز نشدن چرخ ها و بروز حادثه برای هواپیمای عازم فرودگاه ارومیه منتشر شده بود.


ویدیو مرتبط :
وقتی که هواپیمای مدل دچار نقص فنی میشه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هواپیمای وزیر بهداشت دچار نقص فنی شد



اخبار,اخباراجتماعی,وزیر بهداشت

 

 اخباراجتماعی  -  هواپیمای وزیر بهداشت دچار نقص فنی شد

هواپیمای حامل وزیر بهداشت که از زابل بازمی‌گشت، در یکی از موتور‌هایش دچار نقص فنی شد که خلبان قبل از پریدن متوجه این نقص شد و آن را متوقف کرد.

هواپیمای BAE شرکت هواپیمایی ماهان که سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت را به سلامت وارد فرودگاه زابل در سیستان و بلوچستان کرد، در مسیر بازگشت با 64 مسافر در حین پرواز، موتورش از کار افتاد.

 

این هواپیما حوالی ساعت 8:30 صبح پنج‌شنبه که وزیر بهداشت و مسافران دیگر را در فرودگاه زابل پیاده کرد، یک ساعت بعد در مسیر برگشت به تهران در شرایطی که هواپیما در طول باند پرواز قرار گرفت و عملیات پرواز شروع شد، خلبان قبل از پریدن و جدا شدن چرخ‌ها از زمین متوجه نقص فنی در یکی از موتور‌های هواپیما شد و آن را متوقف کرد.


 اخباراجتماعی  -  ایلنا