اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هواپیمای حجاج کرمان دچار سانحه شد



سانحه هواپیمای حجاج کرمان , تركیدن لاستیك هواپیمای حجاج کرمان

هواپیمای حجاج کرمان دچار سانحه شد

دقایقی پیش در فرودگاه کرمان هواپیمای حامل حجاج کرمان دچار سانحه شد.

 هواپیمای حامل زائران کرمانی خانه خدا دقایقی پیش هنگام بلند شدن از فرودگاه کرمان به دلیل ترکیدگی لاستیک از باند خارج شد.

در این حادثه هواپیما آسیب جدی ندیده است، اما تعدادی از مسافران مجروح شده‌اند. /فارس


ویدیو مرتبط :
یک هواپیمای مسافربری در ژوهانسبورگ دچار سانحه شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هواپیمای‌حجاج ایرانی دچار سانحه شد+عکس


هواپیمای بوئینگ 767 خطوط هواپیمایی عربستان سعودی با 300 سرنشین که از شهر مشهد مقدس عازم مدینه منوره بود، در فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز دچار سانحه شد، اما با مهارت خلبان موفق شد سالم در این فرودگاه به زمین بنشیند.

پایگاه خبری 24: هواپیمای بوئینگ 767 خطوط هواپیمایی عربستان سعودی با 300 سرنشین که از شهر مشهد مقدس عازم مدینه منوره بود، در فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز دچار سانحه شد، اما با مهارت خلبان موفق شد سالم در این فرودگاه به زمین بنشیند.

 منابع خبری برج مراقبت فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز شهر مدینه منوره در این باره اعلام کردند: هواپیمای بوئینگ 767 خطوط هواپیمایی عربستان سعودی که در اجاره بود، پس از ترک شهر مشهد مقدس با 300 سرنشین هنگام فرود در فرودگاه مدینه  با مشکل فنی بازنشدن چرخ ها مواجه شد که خلبان این هواپیما بعد از چندین نوبت تلاش برای فرود و گشودن چرخ ها موفق به انجام این کار نشد از این رو در نهایت خلبان تصمیم گرفت با چرخ های بسته در باندی که برای این فرود اختصاص داده شد فرود آید.



خلبان با تجربه این هواپیما با مهارتی که داشت موفق شد با کمترین خسارات ممکن این هواپیما را بر زمین بنشاند، ولی به گفته مقامات درمانی فرودگاه مدینه منوره تنها 3 فرد سالخورده سرنشین این هواپیما دچار ترس و اضطراب شدند که از سوی پزشکان فرودگاه تحت تدابیر درمانی اولیه قرار گرفتند و مرخص شدند.

منابع خبری از زخمی شدن 30 تن به صورت سطحی خبر دادند.