اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هواپیمای اوباما از آسمان ایران رد نشد


هواپیمای حامل رئیس جمهور آمریکا که قصد داشت از ترکیه عازم فیلیپین شود، برای رد نشدن از آسمان ایران، مجبور به تغییر مسیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: هواپیمای حامل، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا که قصد داشت از ترکیه عازم فیلیپین شود، برای رد نشدن از آسمان ایران، مجبور به تغییر مسیر شد.

اوباما برای شرکت در نشست گروه بیست به ترکیه سفر کرده بود و پس از آن به فیلیپین سفر کرد.

در قسمتی از فیلمی که شب گذشته کاخ سفید منتشر کرد، نقشه مسیر سفر به وضوح نمایان شده است که در آن هواپیمای رئیس جمهور آمریکا برای اینکه از آسمان ایران رد نشود، تغییر مسیر داده است.

هواپیمای اوباما از آسمان ایران رد نشد


ویدیو مرتبط :
التماس اوباما به ایران:هواپیمای مارو پس بدید....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هواپیمای اوباما برای رد نشدن از آسمان ایران مجبور به تغییر مسیر شد



هواپیمای حامل رئیس‌جمهوری آمریکا که از ترکیه راهی فیلیپین بود، مجبور به تغییر مسیر شد تا از آسمان ایران عبور نکند.

باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا این هفته پس از پایان نشست گروه 20 که در آنتالیا برگزار شد، ترکیه را به مقصد مانیل پایتخت فیلیپین ترک کرد.

از آنجا که وی برای سفر به مانیل باید به سمت شرق حرکت می‌کرد، هواپیمای حامل رئیس‌جمهور آمریکا مجبور بود از روی آسمان سوریه، عراق و ایران عبور کند.

شب گذشته کاخ سفید فیلمی را از داخل هواپیمای رئیس‌جمهور آمریکا منتشر کرد که در بخشی از آن صفحه نمایشگر داخل هواپیما مسیر سفر را مشخص کرده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

این تصویر به وضوح نشان می‌دهد که اوباما برای عبور نکردن از آسمان ایران، مجبور به تغییر مسیر شده و از طریق ارمنستان، آذربایجان، شمال دریای خزر و ترکمنستان مسیر خود را ادامه داده است.

هواپیمای اوباما در این مسیر از آسمان سوریه و عراق نیز عبور نکرده است. رئیس‌جمهور آمریکا قرار است در سفر منطقه‌ای خود پس از فیلیپین به مالزی برود.

 

اخبار بین الملل - فارس