اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هواپیمایی مخصوص جشنواره موسیقی+تصاویر



اخبار گوناگون - هواپیمایی مخصوص جشنواره موسیقی+تصاویر

این هواپیمای بدون سرنشین قادر به پخش موسیقی مورد علاقه شرکت‌کنندگان در جشنواره موسیقی است.

به گزارش فارس، اپراتور گوشی‌ همراه در بلژیک و آژانس «دوال گیوم» با همکاری سایت موسیقی اسپاتیفی یک هواپیمای بدون سرنشین از کربن سبک ساخته‌اند.

این هواپیما مخصوص جشنواره موسیقی طراحی شده است و مجهز به آمپر، سه بلندگوی 450 وات، چراغ‌های رنگی LED و مواد درخشان است و قادر به پخش موسیقی در جشنواره موسیقی است.

هر شرکت کننده زمانی که بلیط می‌خرد، موسیقی مورد علاقه خود را در لیست اسپاتیفی اضافه می‌کند و به محض ورود هر یک از شرکت‌کنندگان به جشنواره، موسیقی مورد علاقه آنها توسط هواپیمای بدون سرنشین پخش می‌شود.

 

اخبار,اخبار گوناگون , هواپیمایی مخصوص جشنواره موسیقی

 

اخبار,اخبار گوناگون , هواپیمایی مخصوص جشنواره موسیقی

 

اخبار,اخبار گوناگون , هواپیمایی مخصوص جشنواره موسیقی

 اخبار گوناگون - فارس

 


ویدیو مرتبط :
میکس تصاویر هواپیمایی مهرآباد(1388)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا خوانندگان بزرگ پاپ در جشنواره موسیقی فجرنیستند؟+تصاویر



"محمداصفهانی"، "رضا صادقی"، "نیما مسیحا"، "حمید حامی" و چند خواننده مطرح دیگر بنا به دلایلی در بیست‌و ‌هشتمین موسیقی فجر غایب هستند.

بیست‌و‌هشتمین جشنواره موسیقی فجر غایبان مطرحی دارد که هر کدام دلایل غیبت متفاوتی دارند.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

"حمید حامی" از جمله خوانندگانی است که کارهای فاخر و ماندگار زیادی را در سبک پاپ، کلاسیک تولید کرده است. وی که چند ماهی است در عرصه موسیقی فعالیت چندانی نداشته است دلیل غیبت خود را در این دوره از جشنواره را عدم آمادگی صدایش بیان کرده است.
"نیما مسیحا" را در کارنامه دارد امسال علی‌رغم موفقیت آلبوم آخرش تحت عنوان "توهم" در جشنواره حضور ندارد.
"مسیحا" امسال دلیلی برای غیبت خود ذکر نکرده و هیچ اظهار نظری هم در رابطه با جشنواره موسیقی فجر نکرده است.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

"دکتر محمد اصفهانی" که یکی از با سابقه‌ترین خوانندگان پاپ ایران است نیز در رابطه با جشنواره موسیقی فجر اظهار نظر نکرده است و شاید با این سکوت به نوعی اعتراض خود را به شیوه برگزاری بیست‌و‌هشتمین جشنواره موسیقی فجر نشان می‌دهد.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

"رضا صادقی" که تلاش‌های بسیاری برای برگزاری جشنواره‌ای مستقل برای موسیقی پاپ انجام داده بود امسال در عین ناباوری در جشنواره موسیقی فجر حضور ندارد گویا هنوز مشکلات حقوقی وی با تهیه‌کننده  حل و فصل نشده و نمی‌تواند کنسرتی را برگزار کند.
"علی لهراسبی" که در دوره‌های قبل اجراهای خوب و قابل قبولی داشت پس از برطرف شدن مشکلات ممنوع‌الفعالیتی در ابتدای سال جاری کنسرت‌هایی را برگزار کرد، ولی او نیز امسال در بخش جنبی جشنواره موسیقی اجرا نخواهد داشت.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

"علی ترابی" دبیر اجرایی جشنواره موسیقی غیبت "علی لهراسبی" را اینگونه توجیه کرد که قرار نیست در جشنواره موسیقی همه خوانندگان حضور داشته باشند.
باسابقه‌ترین گروه موسیقی پاپ نیز در جشنواره موسیقی فجر امسال حضور ندارد.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

گروه "آریان" که ماه‌هاست درگیر کسب مجوز برای آلبوم جدیدشان هستند به خاطر مهاجرت "علی پهلوان" به استرالیا و همچنین منتشر شدن آلبومشان در جشنواره موسیقی فجر امسال غایب خواهند بود.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

"بنیامین بهادری" نیز درگیر آلبوم سوم خود است و گفته که تا آلبوم جدیدش منتشر نشود در تهران اجرا نخواهد داشت.البته وی در جزیره کیش اجرا خواهد داشت و برنامه کنسرت وی در لندن نیز قطعی شده است.

جشنواره موسیقی فجر , اخبار فرهنگی و هنری

"علیرضا عصار" نیز بعد از آلبوم "محبت" در سکوت کامل خبری فرو رفته است و همانند سال گذشته امسال نیز در جشنواره موسیقی فجر حضور ندارد.
منبع:yjc.ir