اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هواپیماربای مصری به 8 روز زندان محکوم شد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,ربودن هواپیمای مصری

دادگاه قبرس در اولین جلسه محاکمه، «سیف الدین محمد مصطفی» متهم به ربودن هواپیمای مصری و فرود اجباری آن در قبرس را به تحمل 8 روز زندان محکوم کرد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس قبرس در دادگاه لارناکا اعلام کرد، سیف الدین محمد مصطفی با اتهامات احتمالی هواپیماربایی، آدم ربایی با هدف بردن آنها به مقصدی نامعلوم، بی ملاحظگی، رفتار تهدید آمیز و نقص قانون مبارزه با ترور مواجه است.

بر اساس این گزارش، متهم صحبتی در دادگاه نکرد اما، به هنگام سوار شدن در خودروی پلیس، دستان خود را به علامت پیروزی برای خبرنگارانی که در دادگاه حضور داشتند، بالا برد.

مصطفی که همسر سابقش قبرسی است، تا دادگاه بعدی با هیچ اتهام رسمی مواجه نخواهد بود و انتظار می رود که وی تا زمان دادگاه بعدی درخواست استیناف دهد.

به گفته مقامات قبرس، مصطفی دارای ثبات روانی نیست و پرونده وی ارتباطی با تروریسم ندارد.

وی روز سه شنبه یک هواپیمای مصری با 55 مسافر را که از اسکندریه عازم قاهره بود با تهدید به منفجر کردن یک کمربند انفجاری که معلوم شد واقعیت نداشت، مجبور به فرود در فرودگاه لارناکای قبرس کرد و اندکی پس از فرود این هواپیما مسافران را آزاد کرد.

مقامات قبرس می گویند که انگیزه او شخصی بود و مربوط به همسر سابقش است.

 اخبار بین الملل  -  ایرنا


ویدیو مرتبط :
شبکه وهابی انگلیسی زبان نیز، کشتار شیعیان مصری را محکوم کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاوان سنگین مصاحبه علیه علی دایی/ مایلی‌کهن به 91 روز زندان محکوم شد



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - تاوان سنگین مصاحبه علیه علی دایی/ مایلی‌کهن به 91 روز زندان محکوم شد

مایلی کهن و فریادشیران 20 روز فرصت دارند به این حکم اعتراض کنند.

به گزارش جام نیوز، پس از مصاحبه‌های مایلی کهن و نادر فریادشیران علیه دایی، سرمربی پرسپولیس از این سرمربی و مربی سابق صبا شکایت کرده بود که دادگاه رای این پرونده را اعلام کرد.

مایلی کهن و فریادشیران به پرداخت 100 هزار تومان و 91 روز زندان تعزیری محکوم شدند.

البته از آنجاییکه این دو مربی سابقه کیفری نداشتند، این حکم یک سال قابل تعلیق است. همان‌طور که می‌دانید 91 روز حبس تعزیری، قابل خرید خواهد بود.

مایلی کهن و فریادشیران 20 روز فرصت دارند به این حکم اعتراض کنند.

 

 اخبار ورزشی - جام نیوز