اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هواوی گوشی Honor 5C را معرفی کرد


گوشی Honor 5C شرکت هواوی به شکل رسمی در کشور چین عرضه شد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: گوشی Honor 5C شرکت هواوی به شکل رسمی در کشور چین عرضه شد.

هواوی گوشی Honor 5C را معرفی کرد

این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت FullHD برخوردار است. از تراشه‌ی Kirin 650 که خود هواوی آن را می‌سازد روی این گوشی استفاده شده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند به شمار می‌روند.

هواوی گوشی Honor 5C را معرفی کرد

یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و فلش LED در پشت گوشی قرار گرفته و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 هم در جلوی آن دیده می‌شود. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی به سنسور تشخیص اثر انگشت هم مجهز شده که در پشت آن قرار گرفته است.

گوشی Honor 5C از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند و به بلوتوث 4.1، Wi-Fi و GPS مجهز شده و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن دیده می‌شود. این تلفن همراه هوشمند از USB Type-C پشتیبانی نمی‌کند و به جای آن پورت MicroUSB 2.0 روی گوشی قرار گرفته است. اندروید 6.0 با رابط کاربری EMUI هم روی محصول جدید هواوی دیده خواهد شد.

هواوی گوشی Honor 5C را معرفی کرد

هنوز مشخص نیست که این تلفن همراه در چه تاریخی راهی کشورهای دیگر می‌شود.


ویدیو مرتبط :
معرفی گوشی هواوی Honor 7

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هواوی گوشی Honor V8 را معرفی کرد


گوشی Honor V8 در دو مدل با سخت افزارهای متفاوت راهی بازار می‌شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: هواوی گوشی Honor V8 را در کشور چین معرفی کرد. این محصول جدید در نقش یک پرچم‌دار ظاهر شده و سخت افزار قدرتمندی دارد.

هواوی گوشی Honor V8 را معرفی کرد

گوشی V8 در دو مدل عرضه شده که یکی از آن‌ها صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی Full HD و دیگری صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی QHD دارد. هر دوی این گوشی‌ها از نمایشگرهایی با فناوری IPS که به شکل ۲٫۵ بعدی طراحی شده‌اند، بهره می‌برد.

این محصول از تراشه‌ی Kirin 950 بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی مدلی که صفحه نمایش QHD دارد، قرار گرفته و مدلی که صفحه نمایش Full HD دارد از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

هواوی از دوربین دوتایی روی این گوشی استفاده کرده که ۱۲ مگاپیکسلی هستند و از شش المنت اپتیکی برای ساخت آن‌ها استفاده شده است. همچنین فلش دوتایی و فوکوس خودکار لیزری روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیگسلی با دیافراگم f/2.4 است.

این تلفن همراه هوشمند از شبکه‌ی LTE، بلوتوث ۴٫۲، GPS، NFC پورت USB Type-C‌ و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی پشتیبانی می‌کند.

مدلی که با صفحه نمایش Full HD، دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود، ۳۵۰ دلار قیمت دارد و مدل قوی‌تر هم با قیمت ۴۳۹ دلار به فروش خواهد رسید.

هواوی گوشی Honor V8 را معرفی کرد

هواوی گوشی Honor V8 را معرفی کرد

هواوی گوشی Honor V8 را معرفی کرد

هواوی گوشی Honor V8 را معرفی کرد