اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هواشناسی هشدار داد: بارش های سیلابی، رعد و برق و تگرگ در 6 استان کشور



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان هواشناسی

 

اخبار اجتماعی - هواشناسی هشدار داد: بارش های سیلابی، رعد و برق و تگرگ در 6 استان کشور

آخرین هشدار سازمان هواشناسی کشور حاکی از بارش های شدید کوتاه مدت، رعد و برق و تگرگ در استان های سمنان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان است.

به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی کشور عصر یکشنبه در ˈاخطاریه شماره 6ˈ خود گفت: ﺑﺎرش ﺷﺪﯾﺪ ﮐﻮﺗﺎه ﻣﺪت، رﻋﺪ وﺑﺮق و ﺗﮕﺮگ در روزﻫﺎی ﯾﮏ ﺷﻨﺒﻪ ودوﺷﻨﺒﻪ در اﺳﺘﺎﻧﻬﺎی زﯾﺮ رخ ﺧﻮاﻫﺪ داد:

ﯾﮏﺷﻨﺒﻪ 14 /02/93: داﻣﻨﻪ ﻫﺎی اﻟﺒﺮز در ﺷﻤﺎل اﺳﺘﺎن ﺳﻤﻨﺎن و ﺟﻨﻮب ﮔﻠﺴﺘﺎن و اﺳﺘﺎن ﻫﺎی ﺧﺮاﺳــﺎن ﺷــﻤﺎﻟﯽ، ﺷﻤﺎل ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی وﺷﻤﺎل ﮐﺮﻣﺎن

دوﺷﻨﺒﻪ 15/02 /93: اﺳﺘﺎن ﻫﺎی ﮐﺮﻣﺎن، ﺧﺮاﺳﺎن ﺟﻨﻮﺑﯽ، ﺧﺮاﺳﺎن ﺷﻤﺎﻟﯽ و ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی.

بر اساس این گزارش، ﺳﯿﻼﺑﯽ ﺷﺪن رودﺧﺎﻧﻪ و ﻣﺴﯿﻞ ﻫﺎ در ﻣﻨﺎﻃﻖ ذﮐﺮ ﺷﺪه ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﻣﯽ ﺷﻮد.
اخبار اجتماعی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
گزارش هواشناسی: بارش باران و رعد و برق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار نسبت به بارش تگرگ در کشور



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان هواشناسی

 

اخبار اجتماعی - هشدار نسبت به بارش تگرگ در کشور

وی با بیان این که روز جمعه دریای خزر مواج است گفت: در روز جمعه احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در بعدازظهر در شمال غرب، شمال شرق، شمال و جنوب شرق وجود دارد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: وقوع پدیده تگرگ در روز چهارشنبه در برخی از مناطق مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و پنچشنبه شمال شرق کشور و شرق خزر پیش‌بینی می‌شود.

مهندس احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در روز چهارشنبه بیشتر مناطق کشور در ساعاتی از روز بارش باران، وزش باد گاهی رعد و برق خواهند داشت. شدت بارندگی در اوایل روز در مناطق مرکزی کشور و ارتفاعات البرز است و از شب از میزان بارش در نیمه غربی و مرکز کاسته می‌شود و شدت بارندگی در مناطق شرق و شمال شرق رخ خواهد داد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: در روز پنجشنبه نواحی شرق، شمال شرق و شمال در گستره بارش قرار دارند و از اواخر وقت این روز بارش در این مناطق پایان می‌یابد. همچنین وقوع پدیده تگرگ در روز چهارشنبه در برخی از مناطق مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و پنچشنبه شمال شرق کشور و شرق خزر پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این که روز جمعه دریای خزر مواج است گفت: در روز جمعه احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در بعدازظهر در شمال غرب، شمال شرق، شمال و جنوب شرق وجود دارد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: آسمان تهران در روز پنجشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط با وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 16 و 24 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز جمعه آسمان پایتخت صاف در پاره‌ای نقاط با وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 17 و 25 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید. 

اخبار اجتماعی - ایسنا