اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هواشناسی: ساعت 15 تا 18 امروز اوج طوفان


مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه در استان تهران اوج سرعت وزش توفان در بعدازظهر امروز از ساعت 15 تا 18 پیش بینی می شود.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه در استان تهران اوج سرعت وزش توفان در بعدازظهر امروز از ساعت 15 تا 18 پیش بینی می شود.

محمدعلی عزیزاقلی  از شهروندان تهران خواست با توجه به احتمال افزایش شدت باد و رگبار و رعد و برق از ساعت 15 تا 18 از تردد غیرضروری بویژه در زیر درختان و همچنین توقف (پارک) خودرو در زیر درختان و تابلوهای بزرگ خودداری کنند.

وی گفت: میانگین ثبت شده سرعت توفان روز دوشنبه در فرودگاه امام خمینی (ره) 120 کیلومتر بر ساعت، معادل 33 متر بر ثانیه بود.

وی ادامه داد: بیشترین سرعت باد ثبت شده امروز، حوالی ساعت 9 صبح مربوط به ایستگاه هواشناسی فرودگاه امام خمینی (ره) است که بین 40 تا 45 کیلومتر در ساعت بود.

عزیزاقلی افزود: در ایستگاه فرودگاه مهرآباد نیز سرعت باد تا 35 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.


ویدیو مرتبط :
طوفان در پرند-مورخ:20/3/94 ساعت 15:30

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دربی هفتادوششم 6 بهمن‌ ساعت 15 برگزار می‌شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سازمان لیگ اعلام کرد

دربی هفتادوششم 6 بهمن‌ ساعت 15 برگزار می‌شود

دربی پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس 6 بهمن‌ از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش  فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز جمعه ششم بهمن از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تیم پرسپولیس در هفته هجدهم روز سه‌شنبه پنجم دی، ساعت 17:30 میزبان صنعت نفت آبادان است.

قرمزپوشان در هفته نوزدهم روز یکشنبه دهم دی از ساعت 15 در شیراز به مصاف تیم فجرسپاسی می‌روند.

سرخپوشان در هفته بیستم روز جمعه پانزدهم دی  از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم گهر درود خواهند بود

. روز یکشنبه بیست و چهارم دی از ساعت 15:30 در هفته بیست و یکم میهمان صبا در قم هستند.

تیم پرسپولیس همچنین روز جمعه بیست و نهم دی در ورزشگاه آزادی از هفته بیست و دوم به مصاف تیم داماش می‌رود و در هفته بیست و سوم نیز روز جمعه ششم بهمن از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی میهمان رقیب سنتی خود خواهند بود./فارس