اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هواشناسی: باد و باران شدید در راه تهران



اخبار,اخبار اجتماعی ,بارش باران

وی به شهروندان توصیه کرد از تردد غیرضروری برای جلوگیری از خسارات احتمالی بپرهیزند.

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید به همراه گرد و خاک و باران شدید تا یک ساعت آینده در استان تهران خبر داد و گفت: شهروندان از تردد غیر ضروری در شهر بپرهیزند.

امین‌حسین نقشینه در گفت‌وگو با فارس، از وزش باد شدید تا یک ساعت آینده در استان تهران خبر داد و گفت: شدت این باد 60 کیلومتر بر ساعت است که از سوی رباط‌ کریم و فرودگاه امام(ره) به سوی تهران می‌آید.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: این وزش باد به همراه گردوخاک و بارش شدید باران است که پیش‌بینی می‌شود در ارتفاعات تهران بارش تگرگ رخ دهد.

وی به شهروندان توصیه کرد از تردد غیرضروری برای جلوگیری از خسارات احتمالی بپرهیزند.


اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
باد و باران شدید خورموج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به وزش مجدد باد شدید در تهران



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان هواشناسی

 

اخبار اجتماعی - هشدار سازمان هواشناسی نسبت به وزش مجدد باد شدید در تهران

در روز پنجشنبه این وضعیت در استان‌های واقع در شمال غرب و شمال شرق رخ خواهد داد و تا روز پنجشنبه در شمال استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و در برخی ساعات کاهش دید افقی ادامه خواهد داشت.

سازمان هواشناسی کشور از وزش مجدد باد شدید در تهران خبر داد.

مهندس احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: براساس نقشه‌های پیش‌یابی تا روز چهارشنبه در مناطق شمال غرب، دامنه‌های البرز، شمال شرق و دامنه‌های مرکزی زاگرس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در روز پنجشنبه این وضعیت در استان‌های واقع در شمال غرب و شمال شرق رخ خواهد داد و تا روز پنجشنبه در شمال استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و در برخی ساعات کاهش دید افقی ادامه خواهد داشت. همچنین روزهای پنچشنبه و جمعه و روز جمعه دریای عمان مواج و طوفانی خواهند بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس در روز چهارشنبه آسمان تهران کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر در ارتفاعات بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 26 و 37 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد همچنین در روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری در بعدازظهر با افزایش ابر گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌َود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 25 و 36 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید. 

اخبار اجتماعی - ایسنا