اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هواشناسی: احتمال بارش تگرگ در تهران


رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران با اشاره به تغییرات در وضعیت هوای منطقه گفت: بر اساس نقشه های پیشیابی مناطق کوهستانی به ویژه در بخش های شمالی استان تهران امروز با بارش تگرگ همراه خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا: رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران با اشاره به تغییرات در وضعیت هوای منطقه گفت: بر اساس نقشه های پیشیابی مناطق کوهستانی به ویژه در بخش های شمالی استان تهران امروز با بارش تگرگ همراه خواهد بود.

محمدمهدی عشقی افزود: طبق این نقشه ها آسمان تهران امروز نیمه ابری و در بعد از ظهر با افزایش ابر همراه است.

وی تصریح کرد: در برخی ساعات آسمان منطقه با رگبار و آذرخش همراه است ضمن اینکه در پاره ای نقاط استان نیز به ویژه بخش های جنوبی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

عشقی خاطر نشان کرد: روز جمعه آسمان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

وی بیشینه دمای امروز تهران را 27 درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: کمینه دمای امشب نیز 15 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران تاکید کرد: بالاترین دما در استان تهران به ورامین با 29 درجه سانتیگراد و پایین ترین دما متعلق به منطقه فیروزکوه - امین آباد با چهار درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته بود.


ویدیو مرتبط :
بارش شدید تگرگ در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هواشناسی هشدار داد: بارش های سیلابی، رعد و برق و تگرگ در 6 استان کشور



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان هواشناسی

 

اخبار اجتماعی - هواشناسی هشدار داد: بارش های سیلابی، رعد و برق و تگرگ در 6 استان کشور

آخرین هشدار سازمان هواشناسی کشور حاکی از بارش های شدید کوتاه مدت، رعد و برق و تگرگ در استان های سمنان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان است.

به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی کشور عصر یکشنبه در ˈاخطاریه شماره 6ˈ خود گفت: ﺑﺎرش ﺷﺪﯾﺪ ﮐﻮﺗﺎه ﻣﺪت، رﻋﺪ وﺑﺮق و ﺗﮕﺮگ در روزﻫﺎی ﯾﮏ ﺷﻨﺒﻪ ودوﺷﻨﺒﻪ در اﺳﺘﺎﻧﻬﺎی زﯾﺮ رخ ﺧﻮاﻫﺪ داد:

ﯾﮏﺷﻨﺒﻪ 14 /02/93: داﻣﻨﻪ ﻫﺎی اﻟﺒﺮز در ﺷﻤﺎل اﺳﺘﺎن ﺳﻤﻨﺎن و ﺟﻨﻮب ﮔﻠﺴﺘﺎن و اﺳﺘﺎن ﻫﺎی ﺧﺮاﺳــﺎن ﺷــﻤﺎﻟﯽ، ﺷﻤﺎل ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی وﺷﻤﺎل ﮐﺮﻣﺎن

دوﺷﻨﺒﻪ 15/02 /93: اﺳﺘﺎن ﻫﺎی ﮐﺮﻣﺎن، ﺧﺮاﺳﺎن ﺟﻨﻮﺑﯽ، ﺧﺮاﺳﺎن ﺷﻤﺎﻟﯽ و ﺧﺮاﺳﺎن رﺿﻮی.

بر اساس این گزارش، ﺳﯿﻼﺑﯽ ﺷﺪن رودﺧﺎﻧﻪ و ﻣﺴﯿﻞ ﻫﺎ در ﻣﻨﺎﻃﻖ ذﮐﺮ ﺷﺪه ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﻣﯽ ﺷﻮد.
اخبار اجتماعی - ایرنا