اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هوادار «واکینگ دد» بازیگر فیلم را گاز گرفت!


یک طرفدار دیگر سریال «واکینگ دد» با یک کار عجیب دیگر موجب شد تا كلی سروصدا پیرامون این فیلم به راه بیفتد.

بانی فیلم آنلاین: یک طرفدار دیگر سریال «واکینگ دد» با یک کار عجیب دیگر موجب شد تا كلی سروصدا پیرامون این فیلم به راه بیفتد.

ماجرا از این قرار است كه در آخر هفته‌ای که گذشت، با استناد به گزارش‌های به گوش‌رسیده، زنی که ناگهان احساس كرد واکر است، عشق خود نسبت به نورمن ریدوس ابراز كرد و او را گاز گرفت.

اما انعكاس این عمل آنقدر شدید بود كه صدایش تا کیلومترها آن طرف‌تر هم شنیده شد. این عمل در مراسم «واکر استاکر کان» که در نیوجرسی برگزار می‌شود و در یک جلسه عکس‌گرفتن بازیگران فیلم رخ داد. البته گفته می‌شود ریدوس (که در سریال نقش یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌ها یعنی دریل دیکسون را بازی می‌کند) آسیبی ندیده و شکایتی هم از این موضوع نکرده است و در عین حال كنترل ماجرا را رد دست گرفت و مراسم را همانطور که برنامه‌ریزی شده بود به پایان برد و نگذاشت مشكلی برای مراسم پیش بینی شده به وجود بیاید.

هوادار «واکینگ دد» بازیگر فیلم را گاز گرفت!

ولی گارد تامین امنیت برنامه این طرفدار را به سرعت از مراسم بیرون انداختند و با استناد به پست اینستاگرامی که سایت طرفداری آندد واکینگ می‌گوید متعلق به این زن است، او دیگر اجازه ندارد در هیچ یک از مراسم‌ و برنامه‌های آینده مربوط به این فیلم شرکت کند.

در این پست اینستاگرام آمده: «بالاخره توانستم عشق زندگی‌ام را ببینم ولی از ورود به بقیه مراسم‌ واکر استاکر کان منع شدم و دو نشست عکاسی 100 دلاری دیگر با او را از دست دادم چون دیوانه شده بودم... از اینکه کنارش ایستاده بودم خیلی هیجان‌زده شده بودم... و ناگهان سرم را برگرداندم و او را گاز گرفتم! نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد. قصدم این نبود که به او آسیب برسانم. متاسفم نورمن!»

چندی پیش یكی از طرفداران این سریال فرد دیگری را به هوای این كه او زامبی شده، كشت.


ویدیو مرتبط :
واکینگ دد دیزنی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاتمی کیا بازیگر فیلم روح الله حجازی می شود!!!



 

زن ذلیل ها رستگار نمی شوند!

 

ابراهیم حاتمی کیا در فیلم سینمایی «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» در برابر حمید فرخ نژاد و مهتاب کرامتی به ایفای نقش میپردازد.

 انتخاب بازیگران فیلم جدید روح الله حجازی ادامه دارد و شنیده ها حاکی از این است که حاتمی کیا در این فیلم همبازی حمید فرخ نژاد و مهتاب کرامتی شود. حاتمی کیا در این فیلم قرار است نقش یک مرد متمول را بازی کند.

این فیلم براساس طرحی از حجازی و نویسندگی علی طالب آبادی ساخته می شود. داستان فیلم در ارتباط با زندگی یک زن و شوهر است. تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را محمدرضا شفیعی برعهده دارد. زمان کلید خوردن این فیلم هنوز مشخص نیست.

همچنین بنا به شنیده های خبرنگار سینمای ما بخش عمده فیلم در اتاقی در یک هتل مجلل فیلمبرداری می شود.

روح الله حجازی پیش از این فیلم سینمایی «در میان ابرها» را کارگردانی کرده که در آن الناز شاکردوست و افشین هاشمی به ایفای نقش پرداختند.

از عوامل پشت دوربین هم علاوه بر هومن بهمنش به عنوان مدیر فیلمبرداری، به تازگی سعید ملکان طراح گریم و حسین بشاش به عنوان صدابردار به عوامل «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» اضافه شدند.... / شبکه ایران