اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هنرهای آشغالی دنیا! +عکس



ما لقب طلا را به چیزهایی می دهیم که برای ما ارزش زیادی دارند. برای مثال نفت را طلای سیاه می نامیم و گاهی زباله ها را طلای کثیف نام می بریم.

گاهی اواقت همین زباله های کثیف و بدرد نخور سرمایه هایی می شوند که برخی از هنرمندان با استفاده از آن ها می توانند مجسمه ها یا چیزهایی را خلق کنند که بسیار جالب هستند. در زیر به چند عدد ازآن ها اشاره می کنیم.

 

 

 اخبار گوناگون , هنرهای جالب

 

*ارتش آشغالی:

هنرمند آلمانی "شولت" با استفاده از تکه های زباله های پلاستیکی و فلزی مانند قوطی های نوشابه این مجسمه ها را ایجاد کرده است. تعداد این انسان های آشغالی به حدی زیاد است که شما از دور شاید فکر کنید این مجسمه های ارتش یک کشور هستند. او هدفش را از درست کردن ای مجسمه ها تنها نشان دادن میزان زباله هایی است که مردم تولید می کنند و برای آگاه کردن آن ها این کار را انجام داده است.

 

 

 اخبار گوناگون , هنرهای جالب

 

*هتل تمام زباله ای:

در شهر مادرید در اسپانیا تمام از زباله ها ساخته شده است. البته فکر نکنم کسی دوست داشته باشد در این هتل اقامت کند چرا که این هتل به طور کامل از زباله های حاشیه دریاهای اروپا ساخته شده است و در آن چیزی جز زباله نمی بینید. این هتل به منظور افزایش توجه مردم به آلودگی دریاها ساخته شده است. این هتل دارای 5 اتاق خواب کامل از زباله است.

 

 

 اخبار گوناگون , هنرهای جالب

 

*پارک صخره ای:

این پارک صخره ای توسط هنرمندی به نام "دک چند" ساخته شده است. این هنرمند در طول سفر خود تکه شکسته های کوزه و یا سیمان و سنگی را که دیده بود را جمع کرد و بعد از آن در باغ خودش آن ها را به مجسمه هایی تبدیل کرد. این باغ برای 18 سال مخفی بود تا اینکه این هنرمند پرده از رازش برداشت و این روزها این مکان به یک محل جذب توریست تبدیل شده است.

 

 

 اخبار گوناگون , هنرهای جالب

 

*خانه زباله ای:

نام این خانه کاملا مشخص می کند که آن از مقدار بسیار زیادی آشغال درست شده است. نکته جالب در مورد این خانه به غیر از اینکه از زباله ها ساخته شده است این است که تمام وسایل این خانه کامل است. در این خانه مبلمان، کتابخانه، وسایل آشپزخانه و همه آنها از موادی درست شده است که انسان ها آن را بی مصرف می پندارند.

 

 

 اخبار گوناگون , هنرهای جالب

 

*قایقی از پلاستیک:

این قایق توسط طراحی به نام دیوید روسچایلد ساخته شده است. تمام این قایق از پلاستیک هایی ساخته شده است که در طبیعت وجود داشته است. این طراح هدف خود را از این کار نشان دادن میزان خطرات پلاستیک برای محیط زیست بیان کرده و همچنین بر این اعتقاد بود که از پلاستیک می توان استفاده های بهتری نیز کرد..../مشرق


ویدیو مرتبط :
آموزش تغییر اندازه عکس برای شرکت در دومین جشنواره هنرهای تجسمی شهرستان شهریار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی شکل دنیا عوض می شود/ عکس