اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هنرنمایی یک خانم 26 ساله با تلفیق هنر عکاسی و آرایشگری +تصاویر



یک خانم هنرمند خلاق که به صورت حرفه ای عکاسی مشغول بود به شغل آرایشگری پرداخته است و با تلفیق هنرهایش موفق شد آثار بدیعی را خلق کند.

تلفیق هنر عکاسی و آرایشگری , عکاس حرفه ای
این خانم 26 ساله اسپانیایی " اوا سنین پرناس" نام دارد و با الهام از صحنه های بعضی فیلمهای رومانتیک و آمیختن هنر آرایشگری و عکاسی به هم این آثار را خلق کرده است . او برای خلق این تصاویر زیبا از رژ لب، خط لب ، خط چشمهای مایع استفاده کرده است و با استفاده از نگین ، پولک و اکلیل آنها را تزئین کرده است.
او در وبلاگش نوشته است که از دوران نوجوانی دیوانه وار عاشق طراحی و آرایش روی صورت بوده است و اخیرا تلاش کرده است تا بتواند در رشته مورد علاقه خود فعالیت کند ، او اضافه میکند عاشق آرایش و همه چیزهای مرتبط با آن است و حالا تلاش میکند تا این فعالیت مورد علاقه اش پس زمینه عکسهایش باشد.
او این تصاویر را از طریق وب سایت خودش به فروش میرساند. وی میگوید ابتدا طرحها را با خط چشم روی لبها پیاده میکند و سپس رنگها را به نوبت در طرح به کار میبرد و در آخر با استفاده از نگینهای رنگی و یا پولک و اکلیل آنها راتزئین میکند..... /  pardad.ir

تلفیق هنر عکاسی و آرایشگری , عکاس حرفه ای

تلفیق هنر عکاسی و آرایشگری , عکاس حرفه ای


ویدیو مرتبط :
پسر 26 ساله ای که تصاویر دختران رو نشر میداد بازداشت شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرنمایی خانم الیسا مانکزدر خلق تصاویر رئالی +تصاویر



نقاش معاصر خانم " آلیسا مانکز" 35ساله تصاویر زیبای رئالی خلق کرده است که به راحتی با عکس اشتباه گرفته میشوند و بیننده باور نمیکند با یک نقاشی روبروست.

خلق تصاویر رئالی

او از فیلترهایی مثل شیشه ، وینیل، آب و بخار استفاده کرده است و نمایشی از بدن در فضای کم عمق ایجاد کرده است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد . این خانم هنرمند تا کنون در ْآلمان، یونان، استرالیا و ایالت متحده امریکا نقاشی هایش را به نمایش گذاشته است و در حال حاضر در آکادمی هنر و دانشکده هنرهای زیبای نیویورک به تدریس مشغول است.

این نقاشی ها به قدری زیبا و زنده به نظر می آیند که کمتر کسی باور میکند به یک تصویر نقاشی شده نگاه میکند و اکثر بازدید کنندگان این آثار را با عکس اشتباه میگیرند.

این خانم 35 ساله هنرمند در ارتباط با این هنر خلاقانه میگوید:" هدف من نمایش تازگی و زیبایی و سادگی در عالم حقیقت است . من با الهام از اطراف خودم به خلق این آثار پرداخته ام./پرداد

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی