اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هنرنمایی یک خانم نقاش با سکه های 1 سنتی +تصاویر



هنرنمایی یک خانم نقاش با سکه های 1 سنتی +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: "مل اگنست" یک هنرمند نقاش است که برای گالری جدید نقاشی هایش به دنبال خلاقیتی خیره کننده بود. او در حرکتی جالب تمام کف گالری را با سکه های 1 سنتی پوشاند. او توانست با 250 هزار سکه و صرف 300 ساعت به همراه همکارانش این سکه ها را به صورت مرتب روی زمین گالری کار کند.او معتقد است این حرکت باعث شهرت و جذابیت بیشتر کارهای او خواهد شد.

روی هر فوت مربع از زمین این نمایشگاه حدود 3 دلار پول قرار گرفته است. مردم از دیدن این صحنه و اینهمه سکه بسیار متعجب شدند.کل پروژه هزینه ای معادل 2500 دلار در بر داشته است.

برای اتمام این کار حدود 4 نفر در زمان بین 10 تا 16 ساعت در روز به مدت 3 هفته کار کردند.

اخبار اخبار گوناگون

اخبار اخبار گوناگون

اخبار اخبار گوناگون

/پرداد


ویدیو مرتبط :
هنرنمایی نقاش چهره / امید فاضلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرنمایی خانم الیسا مانکزدر خلق تصاویر رئالی +تصاویر



نقاش معاصر خانم " آلیسا مانکز" 35ساله تصاویر زیبای رئالی خلق کرده است که به راحتی با عکس اشتباه گرفته میشوند و بیننده باور نمیکند با یک نقاشی روبروست.

خلق تصاویر رئالی

او از فیلترهایی مثل شیشه ، وینیل، آب و بخار استفاده کرده است و نمایشی از بدن در فضای کم عمق ایجاد کرده است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد . این خانم هنرمند تا کنون در ْآلمان، یونان، استرالیا و ایالت متحده امریکا نقاشی هایش را به نمایش گذاشته است و در حال حاضر در آکادمی هنر و دانشکده هنرهای زیبای نیویورک به تدریس مشغول است.

این نقاشی ها به قدری زیبا و زنده به نظر می آیند که کمتر کسی باور میکند به یک تصویر نقاشی شده نگاه میکند و اکثر بازدید کنندگان این آثار را با عکس اشتباه میگیرند.

این خانم 35 ساله هنرمند در ارتباط با این هنر خلاقانه میگوید:" هدف من نمایش تازگی و زیبایی و سادگی در عالم حقیقت است . من با الهام از اطراف خودم به خلق این آثار پرداخته ام./پرداد

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی

خلق تصاویر رئالی