اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هنرمند پیشکسوت ممنوع الملاقات شد


محمدرضا لطفی، استاد پیشکسوت موسیقی ایران، به دستور پزشک معالجش در بیمارستان تا اطلاع ثانوی ممنوع الملاقات شد.

بانی فیلم: محمدرضا لطفی، استاد پیشکسوت موسیقی ایران، به دستور پزشک معالجش در بیمارستان تا اطلاع ثانوی ممنوع الملاقات شد.

ایبنا نوشت: محمدرضا لطفی که به دلیل عارضه ستون فقرات در چند روز گذشته در بیمارستان پارس بستری شده، به دستور پزشک معالجش در شرایط «ایزوله معکوس» قرار گرفت و به همین دلیل ممنوع الملاقات شد.

به گفته پرستار بخش عمومی بیمارستان پارس، صدور دستور شرایط «ایزوله معکوس» صرفا به منظور مراقبت ویژه از این استاد پرآوازه موسیقی است.
 


به گفته وی حال عمومی استاد لطفی خوب است، وی به‌زودی از بیمارستان مرخص شده و هنگام تحویل سال نو در کنار خانواده‌‌اش خواهد بود.
 
براساس اطلاعات موسسه «آوای شیدا» استاد لطفی که در بهار سال جاری (1392) در حین برگزاری کنسرت در یکی از شهرهای ایران طی حادثه‌ای از ناحیه کمر و ستون فقرات دچار آسیب شد، پس از برگزاری تور کنسرت اروپایی در شهرهای مختلف کشورهای سوئد، بلژیک و سوئیس به علت شدت یافتن درد کمر، تور کنسرت خود را در شهرهای مختلف آمریکا لغو کرد و نهایتا در کشور سوئیس تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این استاد موسیقی چند روز پیش پس از بازگشت به ایران، برای ادامه مداوا در بیمارستان بستری شده و بنا به تشخیص و صلاحدید گروه پزشکی معالج ایشان تا زمان اطمینان از سلامت سایر نقاط ستون فقرات تحت مراقبت خواهد بود.

محمدرضا لطفی، استاد و پیشکسوت موسیقی و خالق آثار بیداد و چاوش به دلیل عارضه در ستون فقرات، اکنون در بیمارستان پارس تهران بستری است.


ویدیو مرتبط :
ممنوع الملاقات شدن مرتضی پاشایی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرمند پیشکسوت کشورمان دوباره راهی بیمارستان شد(+عکس)



اخبار ,اخبار فرهنگی , هادی مرزبان

اخبار فرهنگی -  هادی مرزبان دوباره راهی بیمارستان شد

هادی مرزبان هنرمند پیشکسوت کشورمان که اواخرهفته گذشته پس از یک دوره بیماری از بیمارستان مرخص شده بود ، امروز شنبه دوباره در آتیه بستری شد .

فرزانه کابلی همسر وی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد هفته گذشته همسرم به علت عارضه مغزی بستری و جراحی شد، پس از بهبودی به تشخیص پزشکان معالج او را به منزل آوردیم ، اما شامگاه گذشته دوباره حال وی بد شده و به بیمارستان منتقل کردیم .

 

این هنرمند گفت: هم اکنون مرزبان در بخش آی سی یو بیمارستان آتیه بستری است.

 

هادی مرزبان متولد سال 1323 از شهر سبزوار است ، وی درکارنامه کاری خود بازیگری در سطح حرفه ای ، کارگردانی و نویسندگی را دارد .

 

وی آثار متعددی را کارگردانی کرده که از آن جمله می توان به مومیا ، رستم وسهراب ، شب روی سنگ فرش خیس ، درد آب ، هاملت با سالاد فصل ، نوبت دیوانگی و .. اشاره کرد .

 

وی جایزه اول کارگردانی برای تله فیلم ملودی شهر بارانی را به دست آورده و در چندین جشنواره خارجی نیز حضور فعالی داشته است .

 

مرزبان در چندین سریال تلویزیونی از جمله پهلوانان نمی میرند ، امیرکبیر ، مخمصه ، نیمه تاریک ماه و ..به ایفای نقش پرداخته است .

اخبار فرهنگی - ایرنا