اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هندبال ایران بالاخره جهانی می‌شود؟


تیم ملی هندبال ایران فردا در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برابر میزبان به میدان می‌رود.

خبرگزاری فارس: تیم ملی هندبال ایران فردا در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برابر میزبان به میدان می‌رود.

فردا روز سرنوشت‌سازی برای هندبال ایران است؛ جایی که ملی‌پوشان ایران در دیداری حساس به مصاف میزبان شانزدهمین دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا یعنی بحرین می‌روند.

دیدار ایران و بحرین به نوعی جدال بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع گروه اول محسوب می‌شود؛ ایران با 134 گل زده برابر بهترین خط دفاع گروه نخست یعنی بحرین با 83 گل خورده قرار خواهد گرفت.

این دو تیم از مربیان خارجی سود می‌برند که به خوبی از حساسیت‌های این بازی مهم خبر دارند؛ البته صعود بحرینی‌ها به دور دوم قطعی شده است و این امکان وجود دارد که صلاح بوچکرو، سرمربی این تیم به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد و این فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا بازیکنان ایران بتوانند راحت‌تر نخستین شکست بحرین را رقم زده و از سد میزبان این دوره از رقابت‌ها عبور کنند تا راهی دور بعد شوند.

رافائل کاستلو هم که اصلاً دوست ندارد تیمش در دیدار فردا بازنده باشد با تمام توان وارد میدان خواهد شد؛ وی در بازی روز گذشته هم کمتر از بازیکنانی مانند الله‌کرم استکی و بیجاری و طالبی استفاده کرد تا برای دیدار حساس مقابل بحرین آماده باشند. دوئل ایران و بحرین از آن جهت مهم است که ملی‌پوشان ایران برای نخستین بار در آستانه صعود به مسابقات جهانی قرار داشته و جای هیچگونه اشتباهی ندارند.

این بازی فردا از ساعت 19:30 به وقت ایران در سالن خلیفه شهر منامه به انجام خواهد رسید و به گفته مسئولان فدراسیون و شبکه ورزش، دیدار ایران و بحرین به صورت زنده از این شبکه پخش خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
جام جهانی هندبال ایران-مقدونیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جام‌جهانی هندبال 2015 /ایران 25 - بوسنی 30؛ شکست شاگردان ماچک در گام نخست



اخبار,اخبار امروز,جام‌جهانی هندبال 2015 - قطر


اخبار ورزشی - جام‌جهانی هندبال 2015 - قطر
ایران 25 - بوسنی 30؛ شکست شاگردان ماچک در گام نخست

تیم ملی هندبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی هندبال برابر بوسنی مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی هندبال ایران در نخستین مسابقه خود در بیست‌وچهارمین دوره مسابقات جام‌جهانی برابر بوسنی قرار گرفت و برابر حریف خود را با نتیجه 30 بر 25 مغلوب شد. شاگردان بروت ماچک در نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 16 بر 12 حریف خود را شکست دادند.

گروه بندی 24 تیم شرکت کننده در جام جهانی  هندبال 2015 قطر در 4 گروه 6 تیمی بوده و به شرح زیر است:

گروه A: شیلی، برزیل، بلاروس، اسلوونی، اسپانیا و قطر
گروه B: ایران، تونس، اتریش، کرواسی، مقدونیه و بوسنی‌
گروه C: امارات، مصر، چک، سوئد، فرانسه و الجزایر
گروه D: آلمان، بحرین، آرژانتین، لهستان، دانمارک و روسیه

برنامه بازی‌های مرحله گروهی ایران در رقابت‌های جام جهانی به شرح زیر است:
ایران – مقدونیه، 27 دی
ایران – کرواسی، 29 دی
ایران – اتریش، اول بهمن
ایران - تونس، 3 بهمن
اخبار ورزشی - فارس