اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همین حالا این خودروها را متوقف کنید!



 اخباراقتصادی,خبرهای   اقتصادی,شرکت خودروسازی سوبارو

شرکت خودروسازی سوبارو فراخوانی را اعلام کرده که در نوع خود منحصربه فرد است.

به گزارش دنیای اقتصاد، این خودروساز اعلام کرده که اگر مدل‌های جدید «لجیسی» یا «آوت‌بک» را می‌رانید، خودرو خود را همین حالا متوقف کنید.

این خودروساز بیش از 48500 دستگاه خودرو ساخت این شرکت را به دلیل مشکل در محور فرمان این خودروها فراخوان کرده و به همه رانندگان این خودروها هشدار داده که این مشکل بسیار جدی است و حتی برای بردن این خودروها به مکانیکی نباید آنها را برانند.

بر اساس اطلاعیه‌ای که در وب‌سایت سوبارو منتشر شده، این فراخوان شامل خودروهای لجیسی و آوت‌بک مدل 2016 و 2017 است که بین 29 فوریه و 6 مه سال جاری میلادی تولید شده‌اند.

این اطلاعیه افزوده: «ممکن است محور فرمان این خودروها مختص آنها تولید نشده باشد و در این صورت چرخاندن فرمان بر جهت حرکت چرخ‌ها اثر نکند و یک سانحه روی دهد.»

 


ویدیو مرتبط :
پلیس آمریکا چگونه خودروها را متوقف می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شماره‌گذاری برخی خودروها متوقف شد



اخبار ,اخبار اقتصادی ,توقف شماره‌گذاری برخی خودروها

 

اخبار اقتصادی - شماره‌گذاری برخی خودروها متوقف شد

طبق تفاهم صورت گرفته مقرر شد که از ابتدای تیر امسال استاندارد آلایندگی تمام خودروهای دیزلی تولیدی به یورو 3 و خودروهای بنزین‌سوز تولیدی به یورو 4 ارتقاء یابد.

شماره‌گذاری خودروهای سواری و دیزلی فاقد استاندارد آلایندگی یورو 3 و 4 از ابتدای سال جدید متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، براساس جدیدترین اخبار بدست آمده پلیس راهنمایی و رانندگی از ابتدای سال جاری شماره‌گذاری خودروهای با استاندارد آلایندگی یورو 2 را متوقف کرده است.

توقف شماره‌گذاری خودروهای فاقد استاندارد آلایندگی یورو 3 و 4 در حالی است که در سال گذشته با روی کار آمدن دولت جدید تفاهمنامه‌ سه جانبه‌ای بین وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر تمدید مهلت توزیع سوخت و ارتقای استاندارد آلایندگی خودروهای تولیدی به یورو 3 و 4 منعقد شد.

طبق تفاهم صورت گرفته مقرر شد که از ابتدای تیر امسال استاندارد آلایندگی تمام خودروهای دیزلی تولیدی به یورو 3 و خودروهای بنزین‌سوز تولیدی به یورو 4 ارتقاء یابد.

براساس اخبار به دست آمده این تفاهمنامه در مراحل تصویب و ابلاغ در هیات دولت قرار داشته و به دلیل نبود ابلاغ آن از سوی دولت از ابتدای سال جاری، پلیس راهنمایی و رانندگی شماره‌گذاری خودروهای فاقد استاندارد آلایندگی یورو 3 و 4 را متوقف کرده است. 

اخبار اقتصادی - ایسنا