اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همکاری IBM و اپل بر سر 10 اپلیکیشن جدید


دو غول دنیای دیجیتال، آی بی ام و اپل، بر روی عرضه 10 اپلیکیشن سازمانی، مخصوص کاربران حرفه ای و تجاری همکاری دارند به گونه ای که طیف مختلفی از کاربران تجاری، از گردشگران تا آژانس‌های مسکن و تکنیسین‌ها و مدیران و مسئولان دولتی، به عنوان جامعه هدف این ابزارهای سازمانی در نظر گرفته شدند.

 
 
 
 
صبح بخیر: همکاری دو غول سرزمین دیجیتال، 10 ابزار سازمانی جدید را به بازار اپلیکیشن های دنیا، وارد می‌کند. این ابزارها، بر روی سیستم عامل موبایلی soi عرضه می‌شود که کاربران حرفه‌ای و تجاری را قادر می‌سازد تا از محصولات مشترک این دو شرکت بزرگ سیلیکون ولی آمریکا، بهتر و گسترده تر استفاده کنند. همکاری آی بی ام و اپل در تولید و ارائه اپلیکیشن های مشترک، پیش تر نیز سابقه داشت است. اما این بار، خدمات جدیدی که طیف‌های متنوعی از موضوعات را شامل می‌شود، مورد نظر بزرگان دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار گرفته است.

 "بریجت کرالینگن"(Bridget Kralingen) مدیر مرکز خدمات سازمانی IBM، قبلاً درباره عرضه محصولات مشترک این دو شرکت اعلام کرده بود که «آنچه ارائه می‌شود، توجه به نیازی هست که برای همه سازمان‌های بزرگ احساس می‌شود. ما کوشیده‌ایم فناوری‌های هوشمند را به گونه‌ای عرضه کنیم تا سازمان‌ها بتوانند تعامل بهتری با کلان داده‌ها داشته باشند و اعضای سازمان نیز به صورت فردی، بهره کافی را از این خدمات ببرند.»
 
همکاری IBM و Apple بر روی 10 اپلیکیشن تجاری جدید
(گزارش زد دی نت از همکاری آی بی ام و اپل در ارائه 10 محصول تجاری مشترک)


نشریه فناوری اطلاعات لوموند فرانسه (lemondeinformatique.fr)، از همکاری این دو شرکت، به عنوان ائتلاف بزرگ غول‌ها یاد کرد و این ابزار را، تحلیلی و بسیار کاربردی دانست. همکاری راهبردی اپل و آی بی ام در ارائه محصولات اپلیکیشنی حرفه ای و مخصوص سازمان‌ها، سبب شده است تا این دو شرکت بزرگ، 10 ابزار جدید را رونمایی کنند. به گزارش پرتال خبری مشهور ZDnet، اپلیکیشن های جدیدی که توسط این دو شرکت عرضه می‌شود، گردشگران تجاری تا آژانس‌های مسکن و مدیران و فعالان تجاری را شامل می‌شود و آن‌ها را قادر می‌سازد تا از محصولات مشترک این دو شرکت، راحت تر از طریق گوشی هوشمند استفاده کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که دو مورد از ۱۰ ابزار کاربردی ارائه شده، روی ساعت مچی هوشمند Apple Watch هم پشتیبانی می‌شوند و نشان می‌دهند که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار چگونه می‌توانند خود را با فناوری‌های پوشیدنی اپل سازگار کنند. این اپلیکیشن ها، سبب محبوبیت و ارتقای کاربرد اپل واچ در میان مصرف کنندگان تجاری خواهد شد. ده ابزار سازمانی جدید که این همکاری مشترک به ارمغان می‌آورد، جهت تبلت ها، ساعت‌های مچی اپل، گوشی‌های هوشمند آیفون، کاربرد خواهد داشت که از طریق سیستم MobileFirst و بر روی سیستم عامل iOS نصب می‌شود.

 همکاری IBM و Apple بر روی 10 اپلیکیشن تجاری جدید
(گزارش نشریه فرانسوی لوموند از ائتلاف اپل و آی بی ام)

چند ماه پیش نیز، این دو شرکت اپلیکیشن های سازمانی مشترک عرضه کردند که تمرکز آن‌ها، بر روی خدمات بهداشتی و درمانی، و استفاده پزشکان و پرستاران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی آمریکا و اروپا، عنوان شده بود. اما این بار، با عرضه این ده ابزار جدید، فعالان تجاری در حوزه گردشگری، مسکن و خدمات و تعمیرات، مد نظر غول‌های سیلیکون ولی بوده است.

 فهرست ابزارهایی که به زودی توسط این دو شرکت ارائه می‌شوند به شرح زیر می‌باشد:

 ابزار Shift Track جهت استفاده مدیران (iPad)
 ابزار Shift Sync برای استفاده کارمندان (آیفون و Apple Watch)
 ابزار Travel Plan جهت استفاده مسافران تجاری (آیفون)
 ابزار Travel Track جهت استفاده مسافران تجاری (iPad)
 ابزار Loan Advise مخصوص آژانس‌های مسکن (iPad)
 ابزار Loan Track جهت بهره برداری آژانس‌های مسکن (آیفون)
 ابزار Expert Resolve جهت استفاده متخصصان خدمات تعمیر در محل (iPad)
 ابزار Asset Inspect مخصوص تکنسین‌های میدانی (آیفون)
 ابزار Field Inspect جهت استفاده بازرسان دولتی (iPad)
 ابزار Safe Site مخصوص مدیران (آیفون)

فعالیت‌های مشترک این دو شرکت، در سال‌های اخیر افزایش یافته است و تیم کوک، مدیرعامل اپل با جینی رومتی، مدیرعامل آی بی ام، ارتباطات راهبردی و تجاری خوبی را برای گسترش فرصت‌های کسب و کار دیجیتالی خود در عرصه گوشی‌های هوشمند، در دستور کار داشته‌اند تا از مخاطبان خود، بازدهی بیش تری کسب کنند. گفتنی است، برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره این ابزارهای سازمانی جدید اپل، به نشانی زیر مراجعه کنید:

 apple.com/business/mobile-enterprise-apps

اطلاعات تکمیلی درباره اپلیکیشن های سازمانی آی بی ام نیز در آدرس ibm.com/mobilefirst/us ارائه شده است که می‌تواند راهنمای علاقمندان به استفاده از محصولات مشترک این دو شرکت باشد.

همکاری IBM و Apple بر روی 10 اپلیکیشن تجاری جدید 

این دو غول بزرگ فناوری، نخستین سری از ابزارهای کاربردی سازمانی خود را برای مشتریان مختلف از جمله بانک‌ها، مراکز فروش کالا، شرکت‌های بیمه، خدمات مالی و شرکت‌های مخابراتی برای سازمان‌های دولتی و مراکز هوانوردی در سال 2014 عرضه کردند. این ابزارها به صورت اختصاصی برای آیفون و iPad ساخته شده بودند و شامل انواع ابزارهای تحلیلی و امنیتی می‌شوند که به گفته شرکت IBM می‌توان از آن‌ها در هسته مرکزی سازمان استفاده کرد. شرکت IBM اعلام کرد که سری ابزارهای MobileFirst مخصوص سیستم‌عامل موبایلی iOS هم‌اکنون توسط شرکت‌های بزرگی چون Citi، Air Canada، Sprint و Banorte مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سابقه همکاری استراتژیک اپل و IBM، به اوایل دهه نود میلادی بر می گردد. هنگامی که تلاش‌های مشترکی را به منظور تولید پردازنده‌هایی برای رقابت با محصولات اینتل انجام داده بودند که فرجام مناسبی نداشت، اما پس از یک دهه، این دو کمپانی شناخته شده که روزگاری اپل از IBM به‌عنوان سلطه‌گری در دنیای رایانه‌ها اسم می‌برد، در کنار هم قرار گرفته‌اند تا با تقویت مواضع یکدیگر، نقاط ضعف همدیگر را پوشش دهند. با این توافق، اپل که در میان مشتریان تجاری خواهان زیادی ندارد، با استفاده از محصولات و سرویس‌های نرم‌افزاری IBM راه به‌سوی مشتریان تجاری خواهد گشود.

 IBM نیز در سوی دیگر با دست یافتن به یک محصول پرطرفدار و پرفروش، امکان رقابت با سرویس‌های تجاری رقبای شناخته شده و قدرتمندی چون اچ‌پی و دِل را کسب خواهد کرد. تیم‌کوک، مدیرعامل کمپانی اپل در هفته‌ای که گذشت، گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی را ارائه کرد که طی آن شاهد کاهش دوبارهٔ فروش آیپدها بودیم. کارشناسان اظهار امیدواری می‌کنند همکاری با IBM منجر به بالا رفتن فروش تبلت‌های اپل به‌دلیل حضور در بازار بکری شود که اپل تاکنون موفقیت چشم‌گیری در آن نداشته است.

همکاری و ائتلاف آی بی ام و اپل، بیش از همه، اهمیت اقتصاد مشارکتی در کارآفرینی دیجیتالی (Digital Entrepreneurship) را نشان می‌دهد که می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای طرف‌های تجاری خلق کند.
 مساله ای که ثروت آفرینی و خلق ارزش افزوده را در اقتصاد دانش بنیان (Knowledge based economy) نشان می‌دهد و شرکت‌های ایرانی نیز، باید به این موضوع توجه کنند.


ویدیو مرتبط :
همکاری IBM و اپل برای تولید محصولات تجاری - زومیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 رابطه که سر انجامی نخواهد داشت



 

10رابطه که سرانجامی نخواهد داشت

 

1- رابطه ای که در آن بیش از آنچه به شما عشق می ورزند , عشق می ورزید.در این رابطه هنگامی که فقط یکی از طرفین در اکثر اوقات از لحاظ روحی تعقیب کننده و دیگری تعقیب شونده میباشد. سالم نبودن و از تعادل خارج شده و محکوم به شکست خواهد شد.

 

2- رابطه که در آن بیش از آنچه که شما عشق می ورزید, به شما عشق بورزند.در چنین رابطه ای که قلبتان را به طور کامل در طبق اخلاص نگذاشته اید, هیچ گاه احساس رضایت نخواهیدداشت.

 

3- رابظه ای که در آن شیفته توانایی های بالقوه نامزد.همسر خود می باشید.داشتن یک رابطه سالم با همسرتان به معنی عشق ورزیدن به او به خاطر کسی که هست , می باشد. نه عشق ورزیدن به او علی رغم کسی که هست و یا به امید کسی خواهد بود.

 

4- رابطه ای که در آن ماموریت نجات همسرتان را به عهده دارید.معتادین به نجات دیگران نه از آن رو که با همسرشان تفاهم دارند, بلکه به این دلیل که احساس می کنند مجبورندبه او کمک کنند, به روابط وارد می شوند. کسانی که ماموریت نجات دیگران را به عهده دارند, غالبا حس ترحم را باعشق اشتباه می گیرند.

 

5- رابطه که در آن به نامزد, همسرتان به عنوان یک الگو و آمموزگار چشم دوخته اید.وقتی عاشق کسی می شوید که الگوی شما ست, مشکل است رابطه ای طبیعی داشته باشید. ممکن است رفتار یا گفتارهایتان به گونه ای باشد که گویی برابرید, اما ذهنتان برای او مرتبه و مقام افزوده ای قائل باشید که این به نوبه خود هر گونه احساس اختیار و قدرت را از شما سلب می کند.

 

6- رابطه ای که در آن به دلایل بیرونی شیفته نامزد, همسر خود شده اید.هر گاه شیفته یک ویژگی شخصیتی در ابعاد و صورت های مختلف کسی شدید از خود بپرسید اگر این فرد ویژگی را نداشت آیا همچنان برایم جذاب بود و می خواستم با او ازدواج کنم؟

 

7- رابطه می تواند بسیار فریبنده باشد, مخصوصا همگامی که همان یک زمینه ای که در آن تفاهم برخوردارهستید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد و به راحتی آن را با پیوندی عاشقانه و قوی اشتباه بگیرید.

 

8- رابطه ای که در آن نامزد , همسر را از روی سرکشی و عصیان انتخاب می کنید.گاهی افراد کسانی را برای ازدواج انتخاب می کنند که خصوصیات شخصیتی آنها متضاد کانل با آنچه که مورد نظروالدینشان می باشد در این صورت این امکان وجود دارد که از رابطه خود به عنوان روشی به منظور سرپیچی وعصیان در مقابل والدین خود استفاده می کنید, نه از آن روکه فرد مناسب را یافته اید.....

 

9- رابطه ای که در آن نامزد, همسر را به عنوان عکس العملی در قبال نامزد. همسر قبلی خود انتخاب کرده اید.در این رابطه شما فردی را انتخاب می کنید که در او فقط به دنبال آن دسته از ویژگی هایی هستید که رابطه قبلی تان فاقد آنها بوده است.

 

10- رابطه ای که در آن نامزد , همسرتان از نظر روحی و عاطفی در دسترس شما نیست.این نوع رابطه روابطی را در بر می گیرد که نامزد , همسر از نظر عاطفی و روانی با کسی دیگر درگیر است و به طور کامل نتوانسته است درگیری عاطفی خود را با شخصی سوم حل کند