اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همکاری لیدی گاگا و التون جان در دنیای مد


لیدی گاگا و التون جان تصمیم گرفته اند با یکدیگر همکاری کنند اما این بار نه در دنیای موسیقی، بلکه در دنیای مد و فشن. این دو ستاره قصد دارند کلکسیون خود را که به تعداد محدودی تولید می شوند، روانه بازار کنند.

صبح بخیر: لیدی گاگا و التون جان تصمیم گرفته اند با یکدیگر همکاری کنند اما این بار نه در دنیای موسیقی، بلکه در دنیای مد و فشن. این دو ستاره قصد دارند کلکسیون خود را که به تعداد محدودی تولید می شوند، روانه بازار کنند.

همکاری لیدی گاگا و التون جان در دنیای مد

این محصولات با نام «Love Bravery» منحصرا در «Macy» فروخته می شوند و 25 درصد از سود آن به خیریه موسیقی شان تعلق می گیرد.

خواهر لیدی گاگا با نام ناتالی گرمانوتا و برندن مکسول، طراح مشهور، نیز در تولید این کلکسیون همکاری دارند.این کلکسیون تلفیقی از سلیقه این دو ستاره هالیوودی است و شامل لباس هایی چون تی شرت، تاپ، سویشرت، کوله پشتی، اسکیت برد و اکسسوری هایی چون گیتار الکترونیک، میکروفون، کفش و... می باشد. قیمت تمام اجناس از 12 دلار تا 99 دلار متغیر است.


ویدیو مرتبط :
نقاشی حرفه ای از لیدی گاگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیدی گاگا تقاضای همکاری مدنا را رد کرد!



همکاری مدنا با لیدی گاگا , سوپر استار مشهور پاپ
مدنا از لیدی گاگا تقاضا کرد که با او همکاری کند .
این سوپر استار مشهور پاپ اگرچه قبلا" لیدی گاگا را به تقلید متهم کرده بود اما حالا از این خواننده عجیب و غریب دعوت کرده که در طول تورجهانی اخیرش با نام " ام دی ان ای" به او پیوندد .
وینسنت هربرت ، نویسنده و تهیه کننده لیدی گاگا گفت:"مدنا با گاگا تماس گرفت و از او درخواست کرد که در استدیوی یانکی به او بپیوندد . مدیر برنامه های مدنا هم با ما صحبت کرد و گفت مدنا دوست دارد با گاگا همکاری کند."
مدنا آنقدر به همکاری با گاگای ۲۶ ساله علاقمند بود که به او وعده داد پولهای جمع آوری شده را به خیره اهدا کند.
هربرت گفت:" او واقعا" دوست داشت این همکاری انجام شود . او گفت ، اگر این دعوت راقبول کنی پول جمع آوری شده را به خیریه اهدا می کنیم اما لیدی گاگا مشغول تور خودش بود و باید به تعهداتی که داشت عمل می کرد بنا براین پیشنهاد مدنا را رد کرد."
اوایل این ماه مدنا یکی از آهنگهای خود با نام "شاهکار" را به لیدی گاگا تقدیم کرد و به جمعیت حاضر در کنسرت آتلانتا سیتی گفت ، من می خواهم این آهنگ را به لیدی گاکا تقدیم کنم . می خواهید یک چیزی را بدانید ؟ من او را دوست دارم . او را دوست دارم . واقعا" او را دوست دارم. تقلید بالاترین شکل چاپلوسی است.
" اما یک روز به همین زودیها هردوی ما با هم روی صحنه حاضر خواهیم شد . فقط کمی صبر کنید . فکر می کنید من شوخی می کنم ؟ من لیدی گاگا را دوست دارم.".... / پرتال آفتاب