اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همکاری با شادمهر عقیلی مشکل ساز شد


انتشار خبری مبنی بر همکاری علی لهراسبی با شادمهر عقیلی که چندی پیش در رسانه ها منتشر شد، برای لهراسبی دردسرساز شده است. تا جایی که شنیده می شود ممکن است مجوز آلبوم جدید او لغو شود.


ویدیو مرتبط :
شادمهر عقیلی(همراه با نوازندگی ویولون عقیلی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محبوبیت صندلی غول پیکر مشکل ساز شد



 

محبوبیت صندلی غول پیکر مشکل ساز شد

 

یک صندلی چوبی غول پیکر که توریست ها را از سراسر جهان به سمت خود جذب کرده است مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

 

این صندلی غول پیکر که بیش از ۶ متر ارتفاع دارد در قلب پارک بین المللی دارتمور در انگلستان ساخته شده و قرار است احتمالا تا انتهای این هفته از این پارک حذف شود.

 

به دلیل شهرت بین المللی که این صندلی داشته است توریست های زیادی به سمت این منطقه می آیند که باعث شده است در جاده های باریک مسیرهای منتهی به این پارک ترافیک شده و جای پاک کافی نیز برای اتومبیل ها وجود نداشته باشد.

 

دو سال پیش نیز پیشنهاداتی برای حذف این صندلی صورت گرفت که باعث شد کمپینی در فیس بوک ساخته شده و در آن علاقه مندان خواستار حفظ این سازه دست ساز بودند.

 

هنری بروس هنرمندی که این صندلی را ساخته است می گوید شکل خاص این سازه و قرار گرفتنش در یک مکان دورافتاده و بکر از دلایلی است که باعث جلب توجه بسیاری شده است.

 

بسیاری از مردم به این اثر علاقه زیادی دارند و واقعا باعث تاسف است که قرار است به زودی آن را حذف کنند. من حتی ای میل هایی از کشورهای دور مانند نیوزلند داشتم که در آن مردمی اعلام کرده بودند با دیدن این صندلی تحت تاثیر قرار گرفته اند.

 

کولین جارویس مدیر برنامه ریزی پارک دارتمور در این باره گفت: محبوبیت و ظاهر هنری این صندلی باعث جلب توجه زیادی به این منطقه شده است که همین عامل نیز مشکلاتی را به بار آورده است.

 

متاسفانه این منطقه قابلیت پذیرش این تعداد علاقه مند را ندارد. هیچ امکانی برای مدیریت ترافیک وجود ندارد و جای پارک کافی هم برای این تعداد خودرو که به این منطقه می آیند در اختیار ما نیست.

 

در حال حاضر مذاکراتی با آقای بروس در حال انجام است تا بتوانند مکان دیگری را برای این صندلی پیدا کنند.