اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همه اطلاعات جعبه‌های سیاه بازخوانی شد



اخبار,اخبار اجتماعی , بازخوانی اطلاعات جعبه‌های سیاه

 

اخبار اجتماعی - همه اطلاعات جعبه‌های سیاه بازخوانی شد

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری از بازخوانی با موفقیت همه اطلاعات جعبه های سیاه هواپیما در هشتمین جلسه كمیته بررسی سانحه هواپیمای آنتونف 140 خبرداد.

به گزارش مهر، علیرضا جهانگیریان گفت: با تلاش و پیگیری مستمر كارشناسان داخلی و خارجی وعلی رغم وارد شدن صدمات زیاد به جعبه های سیاه این هواپیما همه اطلاعات ذخیره شده كه برای بررسی علت سانحه نقش حیاطی دارند با موفقیت باز خوانی ودر اختیار كمیته بررسی سانحه قرار گرفت.

وی اظهارداشت: در هشتمین جلسه كمیته بررسی سانحه هواپیمای آنتونف 140 توضیحاتی از دو گروه شاهدان عینی و بررسی سیستم های هواپیمای آنتونف 140 ارائه شد و اعضای كمیسیون به بحث و تبادل نظر پیرامون نتایج حاصل از بررسی اطلاعات خروجی از دستگاههای ثبت و ضبط پروازی FDR و CVR، پرداختند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین مقرر شد قطعات و تجهیزات مختلف هواپیما جهت انجام آزمایشاتی نظیر تست خستگی، بررسی ساختارهای مولكولی و متالوگرافی به آزمایشگاه‌های معتبر داخلی یا در صورت نیاز به مراكز خارجی ارسال شود.

وی خاطرنشان كرد: در این جلسه گزارشی از بازدید قاضی پرونده و اعضای معرفی شده از سوی سازمان بازرسی كل كشور از شركت هواپیمایی سپاهان ارائه و مقرر شد در جلسات آینده  بررسی یافته های  تخصصی دیگر گروه های كمیته به صورت كامل ارائه شود.

اخبار اجتماعی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
ٔدستگاه چاپ اطلاعات متغیر روی جعبه خالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه آنتونف 140


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از باز خوانی همه اطلاعات جعبه های سیاه هواپیمای آنتونف ۱۴۰ در هشتمین جلسه کمیته بررسی سانحه خبر داد.

واحد مرکزی خبر: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از باز خوانی همه اطلاعات جعبه های سیاه هواپیمای آنتونف ۱۴۰ در هشتمین جلسه کمیته بررسی سانحه خبر داد.

علیرضا جهانگیریان گفت: با تلاش و پیگیری مستمر کارشناسان داخلی و خارجی و با وجود وارد شدن صدمات زیاد به جعبه های سیاه این هواپیما همه اطلاعات ذخیره شده که برای بررسی علت سانحه نقش حیاتی دارد ، با موفقیت بازخوانی شد  و در اختیار کمیته بررسی سانحه قرار گرفت.

وی اظهار داشت : در هشتمین جلسه کمیته بررسی سانحه هواپیمای آنتونف 140 توضیحاتی از دو گروه شاهدان عینی و بررسی سیستم های هواپیمای آنتونف 140 ارائه شد و اعضای کمیسیون به بحث و تبادل نظر پیرامون نتایج حاصل از بررسی اطلاعات خروجی از دستگاههای ثبت و ضبط پروازی FDR و CVR، پرداختند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین مقرر شد قطعات و تجهیزات مختلف هواپیما برای انجام آزمایش هایی مانند خستگی، بررسی ساختارهای مولکولی و متالوگرافی به آزمایشگاههای معتبر داخلی یا در صورت نیاز به مراکز خارجی ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارشی از بازدید قاضی پرونده و اعضای معرفی شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت هواپیمایی سپاهان ارائه و مقرر شد در جلسات آینده بررسی یافته های تخصصی دیگر گروه های کمیته به صورت کامل ارائه شود.