اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همسر و دختر مریم میرزاخانی /عکس



 اخبار  اجتماعی - همسر و دختر مریم میرزاخانی /عکس

  مریم میرزاخانی دوره کارشناسی ریاضی در دانشگاه صنعتی شریف آغاز کرد. او با دریافت بورسیه از طرف دانشگاه هاروارد به آنجا رفت و دورهٔ دکتری خود را در دانشگاه هاروارد پشت سرگذاشت.

همسر وی جان وندراک، از پژوهشگران آی‌بی‌ام است و از او دارای یک فرزند به نام آناهیتا می‌باشد.

اخبار,اخباراجتماعی,مریم میرزاخانی

در اسفندماه ۱۳۷۶ اتوبوس حامل دانشجویان ریاضی شرکت‌کننده در بیست و دومین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی که از اهواز راهی تهران بود (مسابقات ریاضی دانشجویی) به دره سقوط کرد و طی آن شش تن از دانشجوی نخبه ریاضی دانشگاه صنعتی شریف که اغلب از برگزیدگان المپیادهای ملی و بین‌المللی ریاضی بودند جان باختند و مریم میرزاخانی از جمله دانش‌آموزان بازماندگان این سانحه بود. دکتر مریم میرزاخانی ، استاد ریاضیات دانشگاه استنفورد نخستین بانوی ریاضی‌دان تاریخ لقب گرفت که توانسته مدال فیلدز، معتبرترین جایزه دنیای ریاضیات را از آن خود کند.

 

 اخبار اجتماعی -  نامه نیوز

 


ویدیو مرتبط :
‫مریم میرزاخانی که بود ؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه دختر 24 ساله ایرانی با همسر کیم کارداشیان +عکس



رابطه دختر 24 ساله ایرانی با همسر کیم کارداشیان +عکس

"لیلا قبادی" در توضیح افشاگری های خود گفته است: من قصد دارم خانواده کارداشیان را نابود کنم. این بد است. این بسیار بد و شرم آور است ولی اگر قرار است آنها بچه داشته باشند باید کارداشیان همه چیز را بداند.

به تازگی "لیلا قبادی" مدل 24 ساله ایرانی الاصل اهل کانادا ادعا کرده است که از جولای سال 2012 با کانی وست (همسر کیم کارداشیان) رابطه داشته و هم اکنون نیز که "کیم کارداشیان" دوران بارداری اش را می گذراند، رابطه اش ادامه دارد.

لیلا قبادی,رابطه لیلا قبادی باهمسر کیم کارداشیان

"لیلا قبادی" در گفتگو با مجله استار آمریکا گفت: با کانی وست در هتل آتلانتیک رابطه داشته و حتی هفته گذشته نیز این خواننده رپ از او درخواست ملاقات کرده است.

وی گفت: "کانی وست" در رابطه با "کیم کارداشیان" فریب خورده است و این رابطه صرفا برای تبلیغات بوده و چندان جدی نیست.

لیلا قبادی,رابطه لیلا قبادی باهمسر کیم کارداشیان

"کانی وست" نسبت به این ادعا عکس العمل نشان داده و تبلیغی بودن رابطه اش با بازیگر مشهور را رد کرده است./جام نیوز