اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همسر رهبر داعش اعتراف کرد


سجی الدلیمی همسر خلیفه داعش سال 2014 در مرز لبنان دستگیر شد. همسرسرکرده گروه تروریستی داعش که در دسامبر سال گذشته دستگیر شد، به طور مخفیانه مبالغ هنگفت پول را به دست تروریستها در سوریه می رساند.

پایگاه خبری العلم: سجی الدلیمی همسر خلیفه داعش سال 2014 در مرز لبنان دستگیر شد. همسرسرکرده گروه تروریستی داعش که در دسامبر سال گذشته دستگیر شد، به طور مخفیانه مبالغ هنگفت پول را به دست تروریستها در سوریه می رساند.

"سجی الدلیمی" سال 2014 صدها هزار دلار به داعشی ها رسانده است. بر اساس گزارشی که روزنامه "واشنگتن پست"، سجی الدلیمی با جعل مدارک شخصی در واقع خود را به عنوان یک زن سوری به نام "ملاک عبدالله" معرفی کرده بود، اما مقامات لبنان متوجه شدند که وی یک تبعه عراقی و همسر ابوبکر البغدادی سرکرده داعش است.

مقامات لبنان سال 2014 الدلیمی را دستگیر کردند؛ وی در دادگاه نظامی به حمایت مالی از تروریست ها داعش متهم شد.

بر اساس این گزارش، وی دستکم با سه مردم ازدواج و در سه کشور منطقه زندگی کرده است و از یکی از همسران سابقش دو پسر دارد.

افسر اطلاعات نظامی که از الدلیمی بازجویی کرده است گفت: اعضای گروه های تروریستی خانواده خود را برای زندگی به لبنان می فرستند، زیرا کشوری امن است و برای ورود غیر قانونی به آنجا نیز مشکلی ندارد.

به گفته این افسر اطلاعاتی، الدلیمی دستکم 200 هزار دلار از طریق شرکت های مختلف و سازمان های خیریه دریافت کرده و به دست عناصر داعش رسانده است.


ویدیو مرتبط :
اعتراف همسر شهاب حسینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیت‌الله خزعلی: شب و روز برای رهبر و همسر و فرزندان ایشان دعا می‌کنم / پسرم به بد بودن کارش اعتراف کند



آیت‌الله خزعلی: شب و روز برای رهبر و همسر و فرزندان ایشان دعا می‌کنم / پسرم به بد بودن کارش اعتراف کند

یک عضو مجلس خبرگان گفت: من شب و روز برای رهبر و همسر و فرزندان ایشان دعا می‌کنم پسرم باید به بد بودن کارش اعتراف کند و این اعتراف نباید فقط یک تاکتیک باشد بلکه باید واقعا به بد بودن کار خود اعتراف کند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی طی سخنانی در مراسم رونمایی از کتاب «الغدیر در قرآن، حدیث و ادب»، تصریح کرد: ما باید علامه امینی را بیشتر بشناسیم. ایشان در سفری که به هند و خط استوایی داشت - با اینکه در تبریز به دنیا آمده بود و طاقت فضای مرطوب را نداشت - در این مدت 40 هزار صفحه کتاب نوشت.

رییس بنیاد بین‌المللی غدیر ادامه داد: وقتی از ایشان درباره هوای گرم و مرطوب استوا پرسیدند، گفت مگر اینجا گرم است؟ یعنی به قدری به فکر کار و تلاش بود که متوجه گرمای هوا نشده بود. او از 24 ساعت شبانه‌روز 16 ساعت را کار می‌کرد و 8 ساعت را به خواب و خوراک و نماز اختصاص می‌داد.

خزعلی افزود: علامه امینی 11 جلد الغدیر نوشته است که علمای سنت سعی کرده‌اند در آن تحریف به وجود آورند. ایشان برای مطالعه به سده قبل از 400 رفته و تا نسخه‌های قبل را برای پاسخ به شبهات آنها پیدا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز باید فتنه را بشناسیم، اظهار کرد: من شب و روز برای رهبر و همسر و فرزندان ایشان دعا می‌کنم. فرزند من هم در حال حاضر در زندان به سر می‌برد. او باید به بد بودن کارش اعتراف کند و این اعتراف نباید فقط یک تاکتیک باشد بلکه باید واقعا به بد بودن کار خود اعتراف کند.

رییس بنیاد بین‌المللی غدیر خاطرنشان کرد: میزان ما دین است. انسان در خیلی جهات با حیوانات مشترک است ولی در جهت دین باید خداوند را بشناسید زیرا او رحمان و رحیم است. ما در دستگاه رهبری فتنه‌گرانی داشته‌ایم. حتی در زمان امامان هم فتنه‌گرانی بوده‌اند. باید فتنه‌گران را شناسایی کنیم و از دستگاه حکومت کنار بگذاریم. روحانی‌ای که بخواهد بر ضد میزان کار کند، روحانی نیست. ما بهترین رهبری را داریم و باید از این نعمت به بهترین نحو استفاده کنیم.

در پایان این مراسم، از کتاب نفیس «الغدیر در قرآن، حدیث و ادب» نوشته حجت‌الاسلام رضوی با حضور آیت‌الله جنتی، آیت‌الله صدیقی، آیت‌الله اختری، آیت‌الله موحدی کرمانی،‌ عسکراولادی، صفوی و حبیبی، از این کتاب رونمایی شد./عصرایران