اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همسر دوم بازیکن استقلال دردسر ساز شد!


مسوولان استقلال در پی رفع این مشکل و جلب رضایت همسر ایرانی او هستند تا مشکلات حقوقی و کیفری را از طریق صلح با شاکی حل کنند

جام نیوز: یکی از دلایلی که جاسم کرار را در این دو سه فصل از فوتبال ایران دور کرد طبق یکی از نزدیکان ایرانی این بازیکن عراقی این بود که او به خاطر شکایت همسر دومش که ایرانی است، نمی‌توانست به ایران بیاید.



جاسم هنوز هم به ایران نیامده و قرار است فردا یا پس‌فردا به تهران برسد. حتی این فرد نزدیک به جاسم کرار خبر داد که اگر او به ایران می‌آمد، بازداشت می‌شد. اما درحال حاضر مسوولان استقلال در پی رفع این مشکل و جلب رضایت همسر ایرانی او هستند تا مشکلات حقوقی و کیفری را از طریق صلح با شاکی حل کنند.


ویدیو مرتبط :
صحنه دردسر ساز برای مدافع استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوخی با همسر بازیکن استقلال در برنامه 90 دردسر ساز شد



اخبار,اخبار ورزشی,خسرو حیدری

ظاهرا شوخی های حنیف عمران زاده و خسرو حیدری با یکدیگر در برنامه تلویزیونی 90 دردسرساز شده و شنیدیم این دو با هم قهر کردند.

شوخی های آرش برهانی و به ویژه حنیف عمران زاده با خانواده همسرخسرو حیدری و ماجرای اثاث کشی و جا به جایی جهیزیه باعث دلخوری شدید مدافع - هافبک راست استقلال شد و حتی شنیدیم خسرو پیامکی هم برای همبازی خود ارسال کرده است.

البته حیدری هم که به نظر می رسید از شوخی های عمران زاده شاکی شده است در برنامه 90 همبازی خود را با توصیفی عجیب دراز و کم عقل خواند تا تعجب خیلی ها برانگیخته شود!

هر چند خسرو در اردوی تیم ملی حضور دارد و عمران زاده هم با استقلالی ها تمرین می کند اما به نظر می رسد دامنه های این اختلاف جدید تا مدتی ادامه داشته باشد.

باید دید در ادامه پرویز مظلومی که نشان داده ضعف هایی در زمینه کنترل بازیکنان دارد چگونه این داستان را کنترل خواهد کرد؟

اخبار ورزشی - راد نیوز