اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همسر جانی دپ یک کمدین را دادگاهی کرد


کار جدایی امبر هرد بازیگر جوان و همسر جانی دپ که تقاضای طلاق کرده بالا گرفته و او پس از شوهرش حالا یک کمدین را به دادگاه کشانده است.

روزنامه بانی فیلم: کار جدایی امبر هرد بازیگر جوان و همسر جانی دپ که تقاضای طلاق کرده بالا گرفته و او پس از شوهرش حالا یک کمدین را به دادگاه کشانده است.

به نقل از ورایتی، قضیه از این قرار است که داگ استانهوپ به خاطر این که گفته امبر هرد قصد تحت فشار قراردادن همسرش را دارد، گرفتار شکایت قضایی شده است.

همسر جانی دپ یک کمدین را به دادگاه می‌کشاند

این کمدین مطلبی برای سایت سینمایی «د رپ» با عنوان «جانی دپ مورد اخاذی امبرهرد واقع شده، و می‌گویم ازکجا می‌دانم» نوشته و همین نامه موجب شده تا امبر هرد وی را نیز به دادگاه بکشاند.

از وی توسط دادخواستی که جمعه به دادگاهی در آریزونا تسلیم شد برای نوشتن این نامه شکایت شده است.

امبرهرد هفته پیش با صورتی سیاه وارد دادگاه شد تا دادخواست خودش علیه همسرش جانی دپ را با حرارت بیشتری به جریان بیندازد و این کمدین که ستون نویس مهمان سایت د رپ است، در باره این رفتار نوشت او چنین چیزی را صحنه‌سازی کرده تا بازیگر مشهور را وادار کند با درخواست طلاق او موافقت کند.
خانم هرد این حرف را افترا خوانده که از روی ناآگاهی مطرح شده و به همین دلیل این کمدین را به دادگاه کشانده و گفته است او کاملا اشتباه چنین برداشتی کرده است.

وی در دادخواست نوشته استنهوپ از دوستان نزدیک جانی دپ است و به همین دلیل این مطلب را نوشته تا با تلاشی سازمان‌یافته او را زیر سوال ببرند. وکیل وی به همین دلیل اعلام کرده خانم هرد بیشترین حمایت را از هیات ژوری می‌خواهد و همه مبلغی را که دریافت کند به خیریه‌ای که علیه خشونت خانگی فعالیت می‌کند، خواهد بخشید.

در دادخواست هرد علیه همسرش ادعا شده او بارها اشیای مختلف را به سوی همسرش پرت کرده بود و هرد بارها به سوی همسرش بازگشت و او را بخشید به این امید که دیگر این کار تکرار نشود. این در حالی است که جانی دپ به تازگی با موضوع فوت مادرش روبه رو شد و درگیری اصلی این دو همان زمان رخ داد.


ویدیو مرتبط :
جانی دپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جانی دپ همراه با همسر و فرزندش در ژاپن + عکس



جانی دپ,عکس جانی دپ,همسر جانی دپ

جانی دپ همراه با همسر و فرزندش در ژاپن + عکس

جانی دپ که به تازگی آخرین فیلمش به نام «لون رنجر» را روی پرده سینماهای امریکا و جهان فرستاده، به همراه فرزندان چهارده و یازده ساله اش و همچنین همسر جدیدش از طریق فرودگاه ناریتا وارد کشور ژاپن شد.

جانی دپ,عکس جانی دپ,همسر جانی دپ

این بازیگر مطرح سینمای امریکا که به تازگی آخرین فیلمش به نام «لون رنجر» را روی پرده سینماهای امریکا و جهان فرستاده، روز سه شنبه این هفته به همراه فرزندان چهارده و یازده ساله اش وهمچنین همسر جدیدش از طریق فرودگاه ناریتا وارد کشور ژاپن شد تا برای مدتی از هیاهوی دنیای سینما دور باشد.
جانی دپ پنجاه ساله،سال گذشته پس از جدایی ازهمسرش قبلی اش به نام ونسا پارادایز که چهارده سال درکنارهم زندگی کرده بودند، چندی پیش با امبر هیرد آشنا شد و زندگی تازه ای را با این بازیگر بیست و هفت ساله آغاز کرد.
منبع:seemorgh.com