اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همسرم نمی‌گذاشت مردانگی کنم


گاه احساس می‌کنم کار همسرم این است که بعد از یک ماه زندگی دادخواست مهریه و نفقه دهد و از این راه کسب درآمد کند.

صبح روز سه شنبه در میان جمعیتی که در فضای "مجتمع قضایی شهید محلاتی خانواده یک" رفت و آمد می کردند، مردی را دیدم که به دیوار یکی از راهرو ها تکیه داده، پرونده ای را در دست دارد و نگاه خود را به زمین دوخته است.

وی درباره دلیل حضورش در این مکان می گوید: حدود 16 ماه است که در این دادگاه ها دوندگی می کنم، همسرم بعد از یک ماه زندگی دادخواست مهریه و نفقه کرده است.

م.ح در پاسخ به اینکه چرا همسر شما اقدام به دادخواست مهریه کرده است؟ بیان کرد: من همسر دوم ایشان بودم، دلیل این کار او را نمی دانم. اما گاه احساس می کنم کار او این است که بعد از یک ماه زندگی دادخواست مهر و نفقه دهد و از این راه کسب درآمد کند چرا که با همسر اولش هم سه ماه زندگی کرد.

این مرد جوان درباره مشکلات خود در زندگی با همسرش تصریح کرد: مشکل خاصی نداشتیم، دخالت‌های پدر همسرم نگذاشت زندگی کنیم و کار ما به اینجا کشیده شد. دعوای اصلی با پدر همسرم بود. اگر بیشتر با همسرم زندگی می کردم، شاید محبتمان بیشتر در دل هم می نشست و او را جذب خودم می کردم، اما بعد از یک ماه زندگی او به راحتی از خانه من رفت.

وی همچنین درباره علت دلخوری پدر همسرش از وی می گوید: از همان ابتدا بابت مهریه مشکلاتی ایجاد شد، ایشان بیشتر از آنچه که مقرر شد، در نظر داشتند و به همین دلیل خیلی میانه خوبی با من ندارند.

این مرد جوان در ارتباط با دخالت های پدر همسرش در زندگی آنها خاطرنشان کرد: پدر همسرم به وسایل شخصی من سرک می کشید؛ حتی زمانی که حضور نداشتم، قفل کمد من را می شکست. وقتی علت رفتارش را می پرسیدم، می گفت اینجا هیچ حریم شخصی نداریم.

وی همچنین در این باره ادامه داد: همسرم به من اجازه نمی داد که در منزل مردانگی کنم و می خواست خودش همه مسایل را در دست خود بگیرد. حاضر بود تمام مخارج خانه من را هم بدهد، اما خودش رییس باشد.

وی درباره دلیل ناموفق بودن همسرش در ازدواج اول او می گوید: مدعی بود که مرد هوسرانی داشته است.

م.ح با بیان اینکه چند دفعه همراه با خانواده ام برای اینکه بتوانم با همسرم صحبت کنم تا او را به زندگی برگردانم، گفت: هر بار که می خواستم با همسرم صحبت کنم، پدر او مانع می شد و اجازه نمی داد که حتی او را ببینم و می گفت "همسر اول دخترم برای اینکه دخترم را برگراند، آمد و گریه کرد، تو چرا این کار را نمی کنی؟"

وی خود را در بروز این اختلافات در زندگی اش مقصر دانست و تصریح کرد: در اوایل تقریبا 70 درصد من مقصر بودم، زمانی که کوچک ترین مشکلی پیش می آمد، همسرم را بازخواست می کردم که چرا لباس ها را اتو نمی کنی؟ و با ادامه لج و لج بازی کار ما به اینجا رسید.

م.ح ادامه داد: بعدها سعی کردم انتظاراتم را کم کنم و به زندگی‌مان برگردد، ولی ایشان شرایطی را گذاشت که من نمی توانستم بپذیرم. از من خواست که شغل دوم داشته باشم و بهانه گیری کرد. همسرم را شست‌وشوی مغزی داده اند، اگر کسی دخالت نمی کرد، ما یک هفته ای با هم مشکلمان را حل می کردیم.

منبع: برنا



ویدیو مرتبط :
کلیپ همسرم ولنتاینت مبارک || استوری همسرم ولنتاینت مبارک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلبم را خواستم، همسرم از خانه بیرونم كرد




طلبم را خواستم، همسرم  از خانه بیرونم كرد

 

طلبم را خواستم، همسرم از خانه بیرونم كرد.مرد میانسال در دادگاه خانواده مدعی شد ، ‌بعد از اینكه طلب خود از برادر زنش را مطالبه كرده است ، همسرش مهریه‌اش را مطالبه و او را از خانه بیرون كرده است.





مرد میانسالی با مطالبه مهریه از سوی همسرش، به شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده مراجعه كرد و مدعی شد همسرش محل كارش را توقیف كرده است.



مرد میانسال كه ۵۰ سال سن داشت، به قاضی عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده گفت: بعد از اینكه طلب خود را از برادر همسرم مطالبه كردم، همسرم هم مهریه خود را به اجرا گذاشت.



وی در تشریح این موضوع گفت: چند سال قبل برادر همسرم برای فعالیت در یك پروژه، از من ۱۰۰ میلیون تومان قرض گرفت ولی بعد از گذشت چند سال پول را به من برنگرداند.



بارها به او گفتم به پول خود احتیاج دارم و باید پول من را بدهد ولی این موضوع باعث شد همسرم هم با من مشكل پیدا كند و وقتی دید من در گرفتن طلبم جدی هستم، مهریه‌اش را اجرا گذاشت.



وی با بیان اینكه حدود ۱۰ سال قبل با همسرش و با مهریه ۱۳۵۰ سكه، ازدواج كرده است، گفت: محل كار من در یكی از بهترین مناطق شهر قرار دارد و همسرم با مطالبه مهریه خود، آنجا را توقیف كرد. من دیگر قادر به كار كردن نیستم و حتی او اجازه نمی‌دهد من به خانه برگردم.



مرد میانسال با بیان اینكه ریشه اصلی اختلاف با همسرش، مادر همسرش و دخالت‌های بی‌جای او در زندگی آنها است ، افزود: مادر همسرم با ما زندگی می‌كند و هیچ وقت اجازه نداده من و همسرم با آرامش زندگی كنیم.



او همیشه همسرم را برای جنگ و دعوا با من تحریك می‌كند. به همین دلیل من و همسرم همیشه با هم درگیر هستیم.



همسر این مرد در دادگاه حاضر نبود و وكیلش به جای او در جلسه حضور داشت و تقاضای مطالبه مهریه موكلش را كرد.

 

قاضی عموزادی با بیان اینكه محل كار مرد، جزء مواردی نیست كه بتوان در مقابل مطالبه مهریه آن را توقیف كرد ، دستور رفع توقیف آن را صادر و اعلام نظر درباره این پرونده را به بعد از انجام تحقیقات بیشتر موكول كرد..../ جام‌جم آنلاین