اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همسایگان جدید احمدی نژاد در اتاق 397


محمود احمدی‌نژاد خود را آماده می‌کند تا با دوستان هم دانشکده‌ای خود دیداری دوباره داشته باشد، دوستانی که البته تعدادی از آنها طی هشت سال گذشته با او در بدنه اجرایی کشور همگام بودند.

همشهری آنلاین: محمود احمدی‌نژاد خود را آماده می‌کند تا با دوستان هم دانشکده‌ای خود دیداری دوباره داشته باشد، دوستانی که البته تعدادی از آنها طی هشت سال گذشته با او در بدنه اجرایی کشور همگام بودند.

 اتاق 397 دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران، اتاق دکتر محمود احمدی‌نژاد عضو هیئت علمی گروه حمل و نقل این دانشکده است. احمدی‌نژاد هنگام بازگشت به دانشگاه علم و صنعت و تمرکز دوباره بر امر تدریس و دانشگاه، چندان هم تنها نیست چون چند همکار هم طبقه‌ای خود در طبقه سوم دانشکده مهندسی عمران را طی هشت سال گذشته همراه خود به دولت یا بنده اجرایی کشور برده بود که اکنون با پایان یافتن دولت دهم، آنها نیز به احتمال زیاد بر درس و دانشگاه متمرکز خواهند شد.

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر سابق کار، رفاه و تامین اجتماعی که قبل از اسفندیار رحیم مشایی بر صندلی رئیبس دفتر رئیس جمهور نشسته بود از هم گروهی‌های احمدی‌نژاد است. شیخ‌الاسلامی عضو هیئت علمی گروه حمل و نقل دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران با مرتبه علمی استادیاری است.

حسن زیاری عضو هیئت علمی گروه راه و ترابری دانشکده مهندسی عمران که در دو دولت محمود احمدی‌نژاد مدتی عهده‌دار معاونت وزارت راه بود و بعد از آن در جایگاه ریاست دانشگاه پیام نور نشست نیز دیگر هم طبقه‌ای محمود احمدی‌نژاد در دانشکده مهندسی عمران است.

حمیدرضا رازقی عضو هیئت علمی گروه خاک دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت و شهریار افندی‌زاده هم‌گروهی احمدی‌نژاد که هر دو در سطح معاونت وزیر در دولت احمدی‌نژاد فعالیت می‌کردند نیز از دیگر هم طبقه‌ای‌های احمدی‌نژاد هستند که هنگام بازگشت رئیس جمهور ایران به دانشگاهش، او را تنها نمی‌گذارند.

البته که حمید بهبهانی استاد تمام گروه راه و ترابری دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران، از وزرای بدشانس کابینه احمدی‌نژاد بوده و با استیضاح نمایندگان مجلس، از وزارت راه و ترابری خلع شد اما او هم که در یک طبقه پایین‌تر از احمدی‌نژاد برای خود دفتری دارد، هنگام بازگشت شاگرد سابق و رئیس سابق خود از او استقبالی ویژه خواهد کرد.



پایگاه رسمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران هر چند که شماره اتاق محمود احمدی‌نژاد را 397 و شماره داخلی او را 3105 اعلام کرده است اما بر اساس آخرین لیست شماره داخلی این دانشکده که در 21 خرداد ماه 1392 به روز شده است شماره داخلی 3105 فعلا به محل آزمایشگاه ترافیک اختصاص داده شده است، تا زمان بازگشت احمدی‌نژاد به اتاق 397، دوباره فکری برای شماره داخلی دانشیار خود کند.

پست الکترونیکی محمود احمدی‌نژاد در دانشگاه علم و صنعت ایران [email protected] است و بر اساس اطلاعات مندرج در پایگاه رسمی دانشکده مهندسی عمران، نشانی محل کار او عبارت است از "دانشکده مهندسی عمران، طبقه سوم - اطاق 397"

دکتر محمود احمدی‌نژاد هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه علم و صنعت ایران سپری کرده است. احمدی‌نژاد در سال 1365 موفق به اخذ مدرک کارشناسی و در سال 1367 موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شده است و در سال 1376 همزمان با اینکه سید محمد خاتمی رئیس جمهور شده او هم دکتر شده است.

احمدی نژاد بر اساس‌آنچه برخی منابع خبری منتشر کرده‌اند تاکید کرده است که پس از پایان دولت دهم، در سیاست باقی خواهد ماند.


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقرار مخالفان احمدی نژاد در هتل محل اقامت و تشکیل "اتاق جنگ"‌!



 

 

استقرار مخالفان احمدی نژاد در هتل محل اقامت و تشکیل

 

فعالان آمریکایی مخالف احمدی نژاد رئیس جمهور ایران  از چهارشنبه در یکی از اتاق های هتل محل اقامت احمدی نژاد ، جمع شده و "شورای جنگ" تشکیل دادند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه،  شرکت کنندگان در تظاهرات ضد احمدی نژاد در نیویورک ، عکس های او را در اتاق محل استقرار خود در هتل مجلل "ورویک" نیویورک نصب کردند و این اتاق را به مرکز رسانه ای و محل هماهنگی خود تبدیل کردند.

هزینه یک شب اقامت در این هتل 700 دلار است.

"ناتان کارلیتون" سخنگوی مجموعه " علیه ایران هسته ای ، یکپارچه هستیم" گفت :‌ما می خواهیم به رئیس جمهور ایران نشان دهیم که حضور او در نیویورک محل خوشامدگویی نیست.

این مجموعه هفته پیش از هتل مجلل ورویک خواسته بود از پذیرش محمود احمدی نژاد و هیات همراه وی خودداری کند اما این خواسته مورد موافقیت قرار نگرفت.

تشکل "علیه ایران هسته ای یکپارچه هستیم" در سال 2008 توسط شماری از کارمندان ارشد فعال در دولت های بیل کلینتون و جرج بوش (سران اسبق و سابق آمریکا) تاسیس شد.

این تشکل خواهان اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران است و در روزهای گذشته تظاهرات های کوچکی را در مقابل هتل محل اقامت احمدی نژاد برگزار کرده بود.

دیروز چهارشنبه نیز شماری از افراد با استفاده از موتور سیکلت با تشکیل کاروانی در مقابل هتل محل اقامت احمدی نژاد حرکت کردند در حالی که پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود شراکت صامت با القاعده را در محکوم می کنیم.

این مجموعه همچنین قصد دارد نامه ای را به احمدی نژاد ارائه کند که در آن برنامه هسته ای ایران محکوم و تهران به آنچه که "نقض حقوق بشر" و" حمیات از گروه های تروریستی" خوانده شده؛  متهم شده است.

ناتان کارلیتون اضافه کرد: به طور قطع مطمئن هستم که نمی توانم این نامه را شخصا و دستی به احمدی نژاد بدهم لذا این نامه را در اختیار کارمند بخش پذیرش هتل قرار می دهم تا آن را تسلیم احمدی نژاد کند.

قرار است امروز پنجشنبه نیز تظاهراتی علیه احمدی نژاد در نیوریورک برگزار شود.

محمود احمدی نژاد در راس هیاتی متشکل از مقامات ارشد ایرانی از روز دوشنبه گذشته تاکنون برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در شهر نیویورک به سر می برد.

احمدی نژاد از زمان تصدی ریاست جمهوری ایران در سال 84 تاکنون هشت مرتبه به نیویورک سفر کرده است که هفت مرتبه آن برای حضور نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد بوده است.

حضور احمدی نژاد در نیویورک همیشه با فعالیت های خیابانی مخالفان در اعتراض به وی روبه رو بوده است..../تحلیل:عصرایران