اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همراه اول مکالمه رایگان می‌دهد


مشترکین همراه اول می توانند در ماه مبارک رمضان با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵ در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند.

خبرگزاری ایسنا: مشترکین همراه اول می توانند در ماه مبارک رمضان با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵ در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند.

بر اساس این طرح، در طول ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۳، مشترکین با ثبت نام رایگان می توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه(همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند.

تماس پس از ۶۰ دقیقه قطع شده و یا به نرخ مکالمه جاری با تکرار شرایط طرح باز خواهد گشت. زمان اجرای این طرح، ۸ تیر تا ۶ مردادماه سال جاری بوده و کلیه مشترکین فعال دائمی و اعتباری می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

همراه اولیها می توانند با ارسال عدد ۱ لاتین به سرشماره ۸۰۵۵ در طرح ثبت نام کنند. مشترکین باید توجه داشته باشند که تا قبل از دریافت پیامک تأیید، ثبت نام در طرح صورت نگرفته است.

بنا بر اعلام مشترکین دائمی در طول اجرای طرح، امکان اطلاع از میزان تخفیف بهره مند شده را با ارسال عدد ۰ لاتین به ۸۰۵۵ یا شماره گیری #۴۵۰*۱۱۱* دارند.

مشترکینی که همزمان با طرح ۵۵+۵، از دیگر طرح های تخفیف مکالمه استفاده می کنند، در صورتی که مشترک از سیم کارت دائمی استفاده کند، اولویت با سرویسی است که تخفیف بیشتر دارد و در صورتی که مشترک از سیم کارت اعتباری استفاده کند، با طرحی است که رایگان باشد.

تمامی مشترکین جدید که در طول طرح اقدام به فعالسازی کنند، امکان ثبت نام در این طرح را خواهند داشت. همچنین این طرح شامل مکالمات درون شبکه (تلفن ثابت و همراه اول) شده و مکالمات خارجه، رومینگ بین الملل و تماس با سایر اپراتورها شامل این طرح نمی شود.

مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ویژگی های این طرح، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
آموزش: چگونه یک مکالمه در اسکایپ را ضبط کنیم؟ (رایگان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همراه اول: انتقال مکالمه رایگان شد


انتقال مکالمه از کلیه خطوط همراه اول به تلفن ثابت کشور تا پایان سال رایگان شد.

ایسنا: همراه اول اعلام کرد: به مناسبت آغاز هفته وحدت و جهت افزایش رضایتمندی مشترکان و ارائه خدمات بهتر به جمعیت بزرگ خانواده همراه اول و تلفن ثابت، تا پایان سال 93، خدمات انتقال مکالمه به تلفن ثابت برای تمام مشترکان همراه اول رایگان شد.

مشترکان همراه اول می توانند با فعال‌سازی این سرویس در حالات مختلف از قبیل دائم(Divert always)، مشغول بودن خط(when busy)، در دسترس نبودن مشترک(when not reachable)، پاسخگو نبودن مشترک(when no reply) شماره تلفن خود را روی شماره تلفن ثابت مورد نظر، منتقل (Divert) کنند.

این سرویس رایگان، در مواقعی از جمله هنگامی که گوشی تلفن همراه مشترک شارژ ندارد، می‌تواند کاربردی باشد؛ امکان فعال‌سازی و استفاده از این سرویس برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد.