اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همراه اول دفاتر پیشخوان دولت را تهدید كرد



دفاتر پیشخوان,شرکت همراه اول


همراه اول دفاتر پیشخوان دولت را تهدید كرد

دبیر کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: شرکت همراه اول یکسویه و برخلاف ابلاغیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ایجاد دمپینگ (انحصار) در شبکه دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر را در صورت ارائه خدمات سایر اپراتورها تهدید به قطع سرویس كرده است.

به گزارش مهر، محمدرضا حاجی صادقی اعلام كرد: شركت همراه اول طی هفته های گذشته با بی توجهی به مذاکرات و جلسات کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و بر اساس سیاست‌های مصوب نسبت به قطع سرویس دفاتر اقدام كرده است که این برخلاف آیین نامه ایجاد و بهره برداری از دفاتر پیشخوان دولت و مصوبات ریاست جمهوری است.

وی افزود: این اقدام شركت همراه اول با وجود مرجعی به نام سازمان تنظیم مقررات در نوع خود قابل تامل است و از مراجع ذیصلاح می خواهیم در این مورد ورود پیدا كنند.

دبیر کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت اظهار داشت: این شركت با ایجاد دمپینگ (انحصار) در شبکه دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر را با تهدید كرده است كه اگر خدمات سایر سرویس های اپراتورهای تلفن همراه را ارائه كنید سرویس همراه اول شما قطع می شود!
 /مهر
 


ویدیو مرتبط :
بازدید سرزده من از یكی از دفاتر پیشخوان دولت در شیراز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش‌ قبر از طریق‌ دفاتر خدمات‌ پیشخوان‌ دولت



فروش اینترتی قبر,سایت فروش قبر,خریدوفروش قبر,فروش‌ قبر از طریق‌ دفاتر خدمات‌ پیشخوان‌ دولت

فروش‌ قبر از طریق‌ دفاتر خدمات‌ پیشخوان‌ دولت

 مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، به زودی طرح بازدید مجازی از سطح آرامستان‌های شهر محقق شده و فروش قبور از سال جاری نیز به صورت اینترنتی و از طریق دفاتر پیشخوان دولت صورت می‌گیرد.

مجتبی منتظری افزود: این اقدام موجب حذف تشریفات اداری و جلب رضایت شهروندان، از طریق دریافت خدمات آسان، سریع و به موقع خواهد شد.  

منتظری با  بیان این مطلب که قزوین به عنوان شهر پایلوت، برای اجرای این طرح تعیین شده است، بیان كرد: این طرح در صورت موفقیت آمیز بودن، در سراسر کشور اجرا خواهد شد.  

وی ارائه خدمات به موقع و مطلوب در ساختمان معراج، نصب تابلوهای راهنمای قبور و دسترسی آسان شهروندان به آنها به همراه فضاسازی انجام شده در محوطه آرامستان های قزوین را در نوع خود کم نظیر ارزیابی کرد و افزود: دسترسی مردم به اطلاعات متوفی از طریق نصب وب کیوسک و زیارت مجازی، توجه به واگذاری امور به بخش خصوصی به ویژه در بحث آمبولانس ها، خدمات رفت و روب و فضای سبز، از جمله اقدامات صورت گرفته در این سازمان به شمار می رود.

منتظری یادآور شد؛ سازمان آرامستان های قزوین در سال گذشته توسط اتحادیه آرامستان های کشور به عنوان سازمان منتخب در زمینه خدمات رسانی به مردم انتخاب شد./ایلنا