اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همدست شیطان قصاص شد



 

مردی كه در جریان ارتباط پنهانی با زن جوان، شوهر وی را به قتل رسانده بود، قصاص شد.

به گزارش جوان، 17 خردادماه سال 88 زن جوانی به مأموران پلیس ماهدشت كرج خبر داد كه دو مرد نقابدار بعد از قتل شوهرش گریخته‌اند. وضعیت به هم ریختگی خانه نشان می‌داد كه عاملان حادثه با انگیزه سرقت وارد شده و بعد از ارتكاب قتل صمد گریخته‌اند.

همسر مقتول گفت: 10 سال قبل با صمد ازدواج كردم. مدتی قبل شوهرم به عنوان سرایدار در این شركت استخدام شد و برای زندگی اینجا آمدیم. ساعتی قبل شوهرم به حمام رفته بود كه دو مرد ناشناس وارد خانه شدند. وقتی شوهرم متوجه شد، از حمام بیرون آمد و با آنها درگیر شد. مهاجمان ابتدا شوهرم را به قتل رساندند و بعد دست و پای ما را با طناب بستند و مقداری پول و طلا‌های مرا سرقت كردند و گریختند.

راز 3 سال ارتباط پنهانی فاش شد
تحقیقات بیشتر نشان داد همسر مقتول از مدت‌ها قبل با مردی به نام شایان ارتباط دارد. بنابراین بار دیگر از وی تحقیق كردند. زن جوان در تحقیقات فنی به همدستی در قتل اقرار كرد. او گفت: سه سال قبل با شایان كه همسایه ما بود، آشنا شدم. ارتباط ما ابتدا تلفنی بود اما بعد به هم علاقه‌مند شدیم تا اینكه تصمیم به قتل شوهرم گرفتیم.

صحنه‌سازی برای فریب پلیس
متهم ادامه داد: مدتی قبل وقتی شوهرم زیر خودرواش مشغول تعمیر بود، شایان اهرم جك را خلاص كرد و خودرو روی صمد افتاد اما او جان سالم به در برد تا اینكه چند روز قبل كلید خانه‌ام را به او دادم و با یكی از دوستانش وارد خانه‌مان شد. آنها ابتدا دست‌وپای من و فرزندانم را بستند و بعد از قتل مقداری لوازم سرقت كردند تا با صحنه‌سازی پلیس را فریب دهیم اما دستمان رو شد.

دستگیری مرد شیطان‌صفت
پس از این مأموران پلیس شایان و احمد را بازداشت كردند. شایان در نخستین بازجویی‌ها به قتل صمد اعتراف كرد. وی گفت: شب حادثه با كلیدی كه داشتم به خانه صمد رفتم اما هر چقدر كلید انداختم در باز نشد. وقتی با همسرش تماس گرفتم گفت كه شوهرش در حمام است و در را از پشت قفل كرده است. او در را باز كرد و من و دوستم وارد شدیم. وقتی صمد از حمام بیرون آمد با دیدن ما ماهیتابه‌ای را برداشت و به طرف ما حمله كرد كه من با چاقو چند ضربه به او زدم. سپس برای اینكه صحنه جنایت را سرقت جلوه دهیم، خانه را به هم ریختیم و مقداری لوازم هم سرقت كردیم. احمد هم در بازجویی‌ها حرف‌های شایان را تأیید كرد.

قصاص پایان ماجرا
شایان متهم ردیف اول بعد از تحقیقات تكمیلی در شعبه 80 دادگاه كیفری محاكمه شد و با درخواست اولیای‌دم از سوی هیئت قضایی به قصاص با چوبه دار محكوم شد. احمد و همسر مقتول هم به اتهام معاونت به حبس محكوم شدند.

 رأی دادگاه پس از تأیید در شعبه 11 دیوان عالی كشور برای سیر مراحل قانونی اجرای حكم به شعبه اجرای احكام فرستاده شد. سرانجام صبح روز چهارشنبه شایان بعد از گرفتن استیذان حكمش از سوی رئیس قوه قضائیه در زندان رجایی‌شهر كرج پای چوبه دار رفت و به سزای عملش رسید.


  اخبارحوادث  - جوان


ویدیو مرتبط :
شیطان پرستی از مصر باستان تا کنون- قسمت سوم(شیطان شناسی:رازدلار-تحلیل چند مستند در باره ی شیطان پرستی و توطئه های غرب -

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قصاص پایان قتل زن تنها / تبرئه همدست قاتل



قصاص پایان قتل زن تنها / تبرئه همدست قاتل

پسر جوان که با همدستی دوستش زن تنها را به قتل رسانده بودند، پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

حوادث - به گزارش  مهر، در این پرونده بهزاد متهم است 14 مرداد ماه سال گذشته زن 40 ساله ای را در خیابان رودکی تهران به قتل رسانده است. پسر جوان پس از دستگیری مدعی شد با همدستی یکی از دوستانش به نام حمزه این جنایت را انجام داده است.

با این اعترافات حمزه نیز دستگیر و به مشارکت در قتل اعتراف کرد. در ادامه سه نفر دیگر به نام های سعید ، امیر و نیلوفر نیز دستگیر شدند که در مخفی کردن متهمان با آنها همکاری داشتند.

با تکمیل تحقیقات در دادسرا پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهمان صبح دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عزیزمحمدی محاکمه شدند.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده حمزه و بهزاد متهم به مشارکت در قتل عمدی ناهید و سه متهم دیگر متهم به  تلاش در اخفای متهمان هستند که با توجه به اعترافات متهمان، بازسازی صحنه قتل و گزارش پزشکی قانونی برای متهمان تقاضای مجازات قانونی دارم.

سپس اولیای دم در جایگاه حاضر شده و برای قاتلان تقاضای قصاص کردند.

رئیس دادگاه در ادامه با تفهیم اتهام به بهزاد از او خواست از خود دفاع کند که متهم به قتل با قبول اتهامش گفت: بهزاد در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : روز حادثه من به همراه حمزه  در منزل مقتول بودیم.

قرار بود تا از افرادی که برای مصرف موادمخدر به منزل ناهید می آیند زورگیری کنیم که دو نفر خانم و آقا وارد منزل شدند که طبق نقشه ، من و حمزه با آنها درگیر شدیم و داخل کیف آنها را گشتیم اما هیچ پولی همراهشان نبود . ناهید گمان می کرد که ما به او دروغ می گوییم و با این تصور با ما درگیر شد . ابتدا او را هل دادم که به زمین افتاد .

بعد با شالی که دور گردن ناهیدبود ، او را خفه کرده و پس از سرقت عابر بانک که رمز ورود به حساب بر روی آن نوشته بود از خانه فرار کردیم .

در ابتدا حمزه برای اینکه جرم من کم شود مشارکت در قتل را قبول کرد اما در جنایت هیچ نقشی نداشت.

سپس حمزه در جایگاه حاضر شد و با تائید حرف های بهزاد گفت: تصور می کردم اگر اتهام مشارکت در قتل را به گردن بگیرم بهزاد اعدام نمی شود اما وقتی فهمیدیم که این موضوع هیچ تاثیری در مجازات ندارد واقعیت را گفتیم.

سه متهم دیگر پرونده نیز پس از قرار گرفتند در جایگاه منکر اتهام خود شدند.

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای آنها قضات دادگاه برای صدور حکم قانونی وارد شور شده و بهزاد را به قصاص و شلاق محکوم کردند.حمزه نیز از اتهام مشارکت در قتل تبرئه و به شلاق و حبس محکوم شد. سه متهم دیگر پرونده نیز به اتهام رابطه نامشروع به تحمل شلاق محکوم شدند./مهر