اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همدستی 2 مرد در قتل راننده مسافربر



اخبار,اخبار حوادث,قتل درگنبدکاووس

 
اخبار حوادث - همدستی 2 مرد در قتل راننده مسافربر

مرد جوانی که با همدستی دوست افغانش، یک راننده را کشته و جسدش را در مزرعه روستایی رها کرده بودند، از سوی کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی گنبدکاووس در استان گلستان دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، سرهنگ خدا رحم ترکان، رئیس پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس در این باره گفت: شامگاه سوم دی امسال ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در یکی از روستاهای این شهر متوجه دو جوان شدند که قصد فروش خودروی پرایدی را داشتند، اما با دیدن پلیس دستپاچه شده و خواستند روستا را ترک کنند که ماموران به آنها ظنین شده و خودرویشان را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی خودرو و مشاهده لکه های خون روی صندلی راننده، ماموران به سرقتی بودن خودرو ظنین شدند، بنابراین دو مرد جوان راکه یکی ایرانی و دیگری افغان بود، دستگیر و خودروی پراید را نیز به پارکینگ پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی اولیه مدعی شدند صاحب خودرو از دوستانشان است و خودرو را در اختیارشان قرار داده تا بفروشند.

ناپدیدشدن راننده جوان
ترکان خاطرنشان کرد: در پی اظهارات ضد و نقیض متهمان، کارت شناسایی متعلق به مالک خودرو از آنها کشف و در ادامه تحقیقات معلوم شد او راننده مسافربر است و ساعاتی پیش همین دو متهم به عنوان مسافر سوار خودرویش شده اند.

وی افزود: با کسب این اطلاعات روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و این بار یکی از متهمان که افغان بود، اعتراف کرد همدستش، مرد راننده را با ضربه چاقو و میله آهنی زخمی کرده و او را در یک مزرعه در روستای دیگری انداخته اند و اکنون از زنده بودن یا فوت او بی خبر هستند.

اعتراف متهم
رئیس پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس گفت: در پی اظهارات این مرد، جوان ایرانی اعتراف کرد دوست افغانم او را می شناخت و چند بار نیز با خودرویش به روستا رفته بود. روز حادثه همدستم با من تماس گرفت و مدعی شد با راننده ای پیش از این دعوا کرده و از وی کینه به دل گرفته و می خواهد او را تنبیه کند و از من خواست به او کمک کنم. از نیت واقعی دوستم که سرقت خودروی راننده بود، تا لحظه وقوع حادثه بی اطلاع بودم.

ترکان خاطرنشان کرد: در ادامه معلوم شد جوان ایرانی و دوست افغانش از راننده می خواهند آنها را دربستی به دو روستا ببرد که مرد افغان کنار راننده و همدستش در صندلی عقب خودرو می نشیند. پس از طی مسافتی مرد افغان به بهانه پرداخت کرایه با راننده مشاجره می کند و همان موقع از دوستش می خواهد به او حمله کند. جوان ایرانی نیز با چاقو راننده را زخمی می کند و راننده پس از درگیری با او و همدستش، از دست آنها فرار می کند.

وی افزود: با فرار مرد راننده، دو متهم پرونده او را تعقیب می کنند تا این که در نزدیکی مزرعه ای، جوان ایرانی با ضربات میله آهنی که ازدرون خودروی راننده برداشته بود، او را تعقیب می کند و با زدن ضربه هایی با همان میله آهنی وی را به قتل می رساندو به کمک همدستش جسد را درون مزرعه می اندازند و برای فروش خودروی مقتول به روستای دیگری می روند که همان جا دستگیر می شوند.

رئیس پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در پی اعتراف متهمان، کارآگاهان جنایی، جسد راننده را پیدا کردند که با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

اخبار حوادث - جام جم


ویدیو مرتبط :
شوک.دزدی و قتل فجیع راننده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک راننده مسافربر در مشهد



اخبار حوادث - قتل هولناک راننده مسافربر در مشهد

با کشف جسد جوانی در مشهد که به طرز هولناکی به قتل رسیده است، تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات ویژه قضایی، برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد.

به گزارش خراسان، دقایق اولیه بامداد روز گذشته هنگامی که کارگران شهرداری مشغول جمع آوری زباله در خیابان ایثارگران بودند به روکش های صندلی یک خودرو برخورد کردند که دور شیئی پیچانده شده و به صورت غیرمتعارف کنار درختی در باغچه پیاده رو رها شده بود

 به دلیل سنگین بودن شیء داخل روکش ها، کارگران احتمال دادند که ممکن است شهروندان نخاله های ساختمانی را داخل روکش های صندلی ریخته باشند اما وقتی آن ها روکش ها را از روی زمین بلند کردند ناگهان سر جسدی از داخل آن بیرون آمد.

کارگران با مشاهده جسد یک جوان بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش دادند و بدین ترتیب ماموران کلانتری خواجه ربیع برای بررسی ماجرا به محل کشف جسد عزیمت کردند. آنان با مشاهده جسدی که ابتدا درون پارچه بزرگ سبز رنگ پیچانده شده بود، صحنه کشف جسد را حفظ کردند و مراتب را به قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

 با توجه به اهمیت ماجرا و در حالی که هنوز دقایقی از نیمه شب سپری نشده بود، مقام قضایی به همراه کارآگاهان پلیس  آگاهی و عوامل بررسی صحنه جرم، تحقیقات خود را در این باره آغاز کرد. بررسی ها نشان می داد عامل یا عاملان جنایت طنابی را چند بار دور گردن جوان ۲۵ ساله حلقه کرده و سپس با رشته طناب دست های او را از پشت سر به پاهایش بسته اند.

 این گزارش حاکی است: پس از انجام یک سری تحقیقات قضایی در اطراف محل کشف جسد و با سرنخ هایی که اوایل بامداد روز گذشته به دست آمد، کارآگاهان با راهنمایی قاضی ویژه قتل عمد، موفق شدند خانواده مقتول را شناسایی کنند.

بررسی های بیشتر بیانگر آن بود که مقتول با خودروی پیکان به شغل مسافربری اشتغال داشته است. با کشف هویت مقتول، تلاش نیروهای انتظامی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک ادامه یافت.
اخبار حوادث - خراسان