اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همدستی کارمند بانک در​حمله به خودروی پول



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - همدستی کارمند بانک در​حمله به خودروی پول

کارمند یک موسسه مالی که با همدستی سه دزد سابقه‌دار نقشه دزدی 32 میلیون تومانی از محل کار خود را کشیده بود، از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی همراه همدستانش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور به جام جم گفت: رسیدگی به این پرونده دوازدهم بهمن سال گذشته هنگامی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که مدیر یک موسسه مالی با حضور در این مرکز با ارائه شکایتی عنوان کرد، چند مهاجم به کارمندش حمله کرده و کیف پول موسسه را از وی سرقت کرده اند.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدندو به تحقیق از کارمند بانک پرداختند که معلوم شد او با خودرو کیفی را که حاوی 32 میلیون تومان پول بوده از مدیر موسسه تحویل گرفته تا آن را به حساب موسسه در یکی از بانک های شهر واریز کند که در میانه راه راکبان یک دستگاه موتورسیکلت که نقاب بر چهره داشتند، راهش را سد کرده و با حمله به وی و تخریب شیشه های خودرو، کیف را دزدیده اند.

وی یادآور شد: در پی اظهارات کارمند موسسه مالی، ماموران به بازبینی دوربین های مداربسته نصب شده در محل سرقت پرداختند که معلوم شد گفته های وی صحت دارد و سارقان، دو نقابدار چوب به دست بوده اند. جستجو برای دستگیری متهمان فراری آغاز شد تا این که با گذشت حدود چهار ماه از زمان سرقت، ماموران ردپای یک دزد سابقه دار را در این ارتباط به دست آورده و با هماهنگی قضایی دو روز پیش او را در مخفیگاهش در یکی از محله های مرکزی شهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: متهم اعتراف کرد، پس از آزادی از زندان و در پی ملاقات با یکی از دوستانش که در همین موسسه مالی کار می کرده، متوجه شده یکی از همکارانش در یک روز و ساعت مشخص به تنهایی بخشی از پول های موسسه را برای واریز به یکی از حساب های موسسه در یکی از بانک های شهر می برد.

حسینی گفت: در تحقیقات از مرد سارق معلوم شد نقشه سرقت را دوست کارمندش با همدستی دوست دیگرشان که او نیز یک فرد سابقه دار بوده طراحی کرده و او و یک نفر دیگر از اعضای باند که وی نیز سابقه دار بوده، سرقت را انجام داده و چند روز بعد پول دزدی میان هر چهار نفر تقسیم شده است.

وی افزود: در پی اعتراف متهم، سه همدست وی نیز تحت تعقیب قرارگرفتند و یکی پس از دیگری دستگیر شدند و به جرمشان اعتراف کردند.فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با توصیه به مدیران موسسه های مالی از آنها خواست در صورت نقل و انتقال پول نکات ایمنی را رعایت کنند و این کار را توسط محافظان حمل پول انجام دهند تا جان و مالشان به خطر نیفتد.با صدور قرار قانونی برای اعضای باند، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
عرب بانک زن وقتل کارمند بانک با گلوله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوش: گروگانگیری 4 کارمند بانک در حمله مهاجم مسلح




اخبار حوادث - شوش: گروگانگیری 4 کارمند بانک در حمله مهاجم مسلح

فرد مسلحی صبح پنجشنبه با ورود به یک شعبه بانک انصار در شهرستان شوش استان خوزستان، چهار کارمند این بانک را به گروگان گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا از محل حادثه این فرد که به گفته یکی از کارکنان بانک مسلح به کلت کمری است حوالی ساعت هشت صبح امروز وارد شعبه بانک انصار شوش در خیابان شهید دانش شد و با غافلگیر کردن و درگیری با نگهبان این بانک اسلحه وی را گرفت و اقدام به تیراندازی کرد.

فرد مذکور که گفته می شود انگیزه های شخصی دارد، با شلیک21 گلوله به سمت در و محوطه، شیشه های بانک را شکسته است.

ماموران انتظامی بانک را در محاصره گرفته اند و در صدد پایان دادن به این حادثه هستند.

یکی از کارکنان بانک که موفق به فرار از داخل شعبه شده است به خبرنگار ایرنا گفت: فرد مسلح سه کارمندان و نگهبان بانک را در سرویس بهداشتی زندانی کرده است.

چندی پیش چند سارق مسلح با حمله به یک مغازه طلا فروشی در مرکز شهر شوش اقدام به سرقت مقادیری طلا کردند و متواری شدند. 

اخبار حوادث - ایرنا