اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همدستی مادر و فرزند برای قتل پدر



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - همدستی مادر و فرزند برای قتل پدر

مادر و پسری که با همدستی هم پدر خانواده را کشته بودند، پس از پنج سال از سوی پلیس آگاهی شهرستان ساوه استان مرکزی دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: روز های پایانی اسفند سال گذشته، مردی با حضور در پلیس آگاهی اعلام کرد، دوستش برای مصرف ماده مخدر به خانه او آمده و به وی گفته پنج سال پیش با پدرش درگیر شده و پس از قتل وی با همدستی مادرش جسد او را از بالای پلی در محور مواصلاتی سلفچگان به دلیجان، پایین انداخته است.

سرهنگ علی اصغر طالبی افزود: با به دست آمدن این اطلاعات دستور قضایی برای بررسی موضوع آغاز شد. در ادامه کارآگاهان با عزیمت به خانه این مرد، دوست معتادش را دستگیر و او را برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: پنج سال پیش به دلیل بدرفتاری های پدر 60 ساله اش در منزل، مادرش او را برای قتل وی تحریک کرده و مرتکب این جنایت شده است.

وی یادآور شد: در پی اعتراف متهم، مادرش تحت تعقیب قرار گرفت و چند روز پیش دستگیر و در تحقیقات از وی معلوم شد او در پی ارتباط پنهانی با مردی، تصمیم به جدایی از شوهرش گرفته، اما او حاضر به جدایی نبوده و به این دلیل با همدستی پسرش، شوهر خود را کشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: چند روز بعد همسر مقتول برای این که ردی ازخود و پسرش برجای نگذارد، به کلانتری رفته وگم شدن وی را گزارش داده است.

وی تصریح کرد: با اعتراف متهمان، کارآگاهان جنایی همراه متهمان، برای کشف جسد عازم محل رها کردن آن شدند اما جسدی در آن جا پیدا نشد. تا این که مشخص شد جسد مرد سالخورده سال 88 از سوی ماموران انتظامی شهرستان قم کشف شده و چون هویت وی شناسایی نشده بوده، به عنوان فرد مجهول الهویه در گورستان این شهر دفن شده است.

اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
قتل پدر توسط فرزند دو ساله!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پدر و مادر توسط فرزند در چالوس



اخبار حوادث - فرمانده انتظامی چالوس خبر داد
قتل پدر و مادر توسط فرزند در چالوس

فرمانده نیروی انتظامی چالوس گفت: صبح روز گذشته فردی به‌ نام "امید ـ الف" 35 ساله با مراجعه به کلانتری 11 چالوس از ارتکاب قتل پدر و مادر خود خبر داد.

به گزارش فارس، محمدعلی اتباعی طبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نامبرده که پس از مصرف قرص‌های اعصاب والدین خود را به قتل رساند، خود را به پلیس معرفی کرد.
 
وی تصریح کرد: با اعلام گزارش قاتل بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس آگاهی و ماموران کلانتری 11 شهرستان چالوس برای بررسی موضوع به محل مراجعه و با جسد بی‌جان پدر و مادر نامبرده به نام‌های" محمد ـ الف" و " رحیمه ـ س" روبه‌رو شدند.
 
طبری افزود: اجساد پس از بررسی صحنه به پزشکی قانونی منتقل و ماموران تحقیقات پلیسی را از قاتل آغاز کردند.
 
وی با بیان اینکه قاتل در تحقیقات پلیسی اختلافات خانوادگی بین پدر و مادر خود را بهانه ارتکاب این جنایت قرار داد، اظهار داشت: نامبرده به‌ دلیل ناراحتی اعصاب و روان 17 سال است که قرص اعصاب مصرف می‌کند.
 
فرمانده انتظامی چالوس با بیان اینکه قاتل در اعترافات خود گفت که پس از مصرف قرص‌های اعصاب، برای انتقام از بدرفتاری‌های والدینش با یکدیگر آنان را با کمربند خفه کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده طی حکم صادره از سوی مراجع قضایی روانه زندان شد.
اخبار حوادث - فارس