اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همدستی زوج جوان در قتل 2 نوزاد خود



پرونده قتل دو نوزاد خانواده و اعتراف مادر به این جنایت با کشف سرنخ‌هایی در پرونده وارد مرحله تازه ای شد. زن جوان در حالی به قتل دو نوزاد خود اعتراف کرده که بازپرس پرونده با کشف سرنخ‌هایی احتمال می‌دهد جنایت نخست توسط شوهر وی انجام شده است.

به گزارش جام جم، 25 شهریور سال 92 ماموران کلانتری نامجو در جریان فوت مشکوک نوزاد دو ماهه ای قرار گرفتند. در تحقیقات اولیه مادر 23 ساله مدعی شد فرزندش هنگام شیرخوردن به علت بسته شدن مجاری تنفسی اش فوت کرده است. در ادامه با دستور بازپرس وقت دادسرای جنایی تحقیقات در رابطه با مرگ نوزاد آغاز شد و پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه مغزی به علت اصابت جسم سخت با سر اعلام کرد.

با اعلام نظریه پزشکی قانونی مادر نوزاد بازداشت شد. او در بازجویی ها گفت: سه سال قبل با همسرم به نام سامان آشنا شده و با هم ازدواج کردیم. یک سالی که از زندگی ام با سامان گذشت، به اصرار پدرم برای ادامه زندگی از گرگان به تهران آمدیم. بعد از مدتی نیز فرزندمان به دنیا آمد. سامان بیکار بود و مشکل مالی زیادی داشتیم. به همین خاطر عصبانی بودم و بچه هم گریه می کرد. تصمیم گرفتم او را به حمام ببرم تا شاید آرام شود و بخوابد.

در حمام چند باری او لیز خورد و روی زمین افتاد. گریه هایش بیشتر شد، به همین دلیل من هم عصبانی شدم و او را محکم به زمین کوبیدم. در همین زمان همسرم به خانه آمد و متوجه حال بد فرزندمان شد. او فکر کرد کودک دوباره شیر اضافی خورده است، به همین دلیل او را سریع به بیمارستان رساندیم، اما فایده ای نداشت و فرزندمان فوت کرد. من هم از ترس اصل موضوع را به سامان نگفتم.

اعتراف به دومین جنایت
با اعترافات مادر قاتل، او بازداشت شد و ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند کودک یک ساله این خانواده نیز اسفندماه سال 91 فوت کرده است.

به همین دلیل تیمی از کارآگاهان برای بررسی موضوع به گرگان رفتند. تحقیقات اولیه نشان می داد کودک یک ساله به نام ابوالفضل توسط خانواده اش به بیمارستان منتقل شده و مادر او ادعا کرده فرزندش هنگام شیر خوردن فوت کرده است.

از آنجا که ادعای مادر در هر دو مورد یکی بود ماموران به تحقیق از او پرداختند که مادر سنگدل به قتل دومین کودکش اعتراف کرد و گفت: 24 اسفند 91 همسرم دیر از سر کار آمد، برای این که بخوابد ابوالفضل را به اتاق دیگری بردم، اما او همچنان سروصدا و گریه می کرد. یک لحظه عصبانی شده و او را خفه کردم. بعد هم به خاطر عذاب وجدان خودکشی کردم، اما همسرم مرا نجات داد و به بیمارستان رساند. دو روز بعد پس از بهبودی مرخص شدم و به خانه آمدم. همسرم سامان من را دلداری می داد و برای این که موضوع را فراموش کنم به تهران آمدیم.

محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران دیروز پس از بازجویی دوباره از سپیده او را در قتل ابوالفضل قاتل ندانست و با توجه به این که کودک یک ساله دو روز بعد از خودکشی مادر فوت کرده و شش ساعتی نیز در خانه تنها بوده، دستور دستگیری سامان ـ پدر کودک ـ را به عنوان مقصر قتل کودک یک ساله صادر کرد.

این در حالی است که سپیده به اتهام قتل کودک دو ماهه اش همچنان در بازداشت به سر می برد.


   اخبار حوادث  -  جام  جم 


ویدیو مرتبط :
‫قتل زن جوان و نوزاد 11 ماهه اش بخاطر پول دار شدن از بیمه عمر!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات قتل دختر جوان از سوی زوج جنایتکار





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جزئیات قتل دختر جوان از سوی زوج جنایتکار

زوج جنایتکار که دختر جویای کار را به شیوه هولناکی به قتل رسانده بودند در جلسه محاکمه به تشریح جنایت خود پرداختند.

به گزارش خبرنگارمهر، نهم دیماه سال 89، ماموران پلیس آگاهی ورامین از کشف جسد دختر جوانی در دو منطقه قرچک با خبر شدند.

ماموران پس از حضور در محل دریافتند عامل یا عاملان جنایت پس از قتل دختر ناشناس جسد او را تکه تکه کرده و در دو منطقه شهر رها کردند.

همزمان با کشف جسد، خانواده دخترجوانی به نام آمنه با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن مرموز دخترشان خبردادند. آنها در شکایت خود  گفتند: آمنه دیروز برای استخدام دریک کارگاه ساخت کمربند از خانه خارج شده و دیگر بازنگشت. با بررسی ها پلیسی مشخص شد جسد کشف شده متعلق به آمنه می باشد. ماموران درادامه به رد یابی آخرین تماس های  مقتول پرداخته و دراین رابطه زن و مرد جوانی به نام علی ومریم را دستگیر کردند. متهمان در ابتدا منکر قتل شده اما درادامه لب به اعتراف کشوده و به قتل آمنه اقرار کردند.

با تکمیل تحقیقات پرونده متهمان با صدور کیفر خواست برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و زن و مرد جنایت کار صبح امروز پای میز محاکمه قرار گرفتند.

در ابتدا جلسه دادگاه که به ریاست قاضی اصغر عبد اللهی برگزار شد، خانوم کاکلی نماینده دادستان با تشریح کیفر خواست گفت: در این پرونده علی متهم به مشارکت در قتل و مریم متهم به معاونت در قتل می باشد. همچنین متهمان پرونده با اتهاماتی همچون آدم ربایی، سرقت مقرون به آزار، جنایت بر میت و مباشرت در ضرب و جرح عمدی روبرو هستند.

سپس اولیای دم با حضور در جایگاه برای متهمان تقاضای مجازات قانونی کردند. رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به علی از او خواست به دفاع ازخود بپردازد. متهم نیز با رد اتهاماتش گفت: مقتول را برای کار به خانه مان دعوت کردیم، بعد از دو ساعت همسرم با او درگیر شد وبا لیوان دو ضریه به سر آمنه وارد کرد. مریم با داد و فریاد ازمن خواست که با چاقو مقتول را بزنم، من هم تحت تاثیر حرف های او دو ضربه چاقو به کمر دختر جوان زدم. بعد از قتل خانه را ترک کردم و وقتی صبح برگشتم همسرم جسد مقتول را درحمام خانه تکه تکه کرده بود.

مریم نیز در دفاع از خود گفت: وقتی آمنه را به خانه آوردم، شوهرم طلا های او را دید و وسوسه شد، به همین خاطر دست و پای دختر جوان رابا طناب بست و  بعد هم با تهدید ازمن خواست با لیوان دو ضربه به سر مقتول بزنم. قرار بود آمنه را بی هوش کرده و پس از سرقت طلا هایش او را در مقابل خانه شان رها کنیم، اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که شوهرم اورابا ضربه های کارد کشت.

وی ادامه داد: من با تهدیدهای همسرم مرتکب این جنایت و انتقال جسد به بیرون از خانه شدم. شوهرم بعد از قتل طلاهای مقتول را 70 هزارتومان فروخت. من چند وقت قبل از این جنایت از خانه فرار کرده و با علی که تبعه افغانستان بود ازدواج کردم و حالا هم از اشتباهات خود پشیمانم.

بعد از دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها، دادگاه به صورت غیر علنی ادامه یافت و با تکمیل تحقیقات قضات ختم رسیدگی به این پرونده اعلام شد./مهر