اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

همدستی دختر جوان با یك شرور برای...



 

همدستی دختر جوان با یك شرور برای تصاحب اموال پدری .دختری با همدستی مرد مورد علاقه‌اش، پدرش را فریب داد و اموال ملكی‌اش را تصاحب كرد.

 

چندی پیش مردی سالخورده در خانه‌اش بود كه زنگ تلفن به صدا درآمد.



پس از برداشتن گوشی، مردی ناشناس با معرفی خود به عنوان یكی از قضات دادگاه انقلاب تهران بیان كرد، شما پرونده قضایی در دادگاه دارید و به طور غیابی به مرگ محكوم شده‌اید.



مرد صاحبخانه با شنیدن این حرف بشدت شوكه شد و به مرد تماس گیرنده گفت: شما اشتباه می‌كنید، من تاكنون مرتكب خطایی نشده‌ام كه به چنین مجازات سنگینی محكوم شوم.


اما مرد غریبه گفته‌های قبلی‌اش را تكرار كرد و ادامه داد: شما بزودی دستگیر و به زندان منتقل می‌شوید و مجازات مرگ در انتظارتان است و تلفن را قطع كرد.



او با شنیدن این حرف‌ها،‌ خیلی ترسیده بود و به دنبال راهی بود تا از این مجازات رها شود. چند روزی ماجرای این تماس مشكوك را با خانواده‌اش در میان نگذاشت، تا این كه وقتی مردناشناس دوباره با او تماس گرفت و گفته‌های قبلی‌اش را تكرار كرد، تصمیم گرفت ماجرا را با دخترش در میان بگذارد و از او كمك بخواهد.



پدر خانواده پس از صحبت با دخترش درباره تماس‌های تلفنی مرموز، قرار شد در ارتباط با این موضوع از یك وكیل دادگستری كه از دوستان دختر جوان است، كمك بگیرد.



● انتقال اموال برای مصادره نشدن

چند روز بعد، پدر وقتی از پیگیری‌های دخترش جویا شد، پی برد كه باید اموال خانه را به نام اعضای خانواده‌اش انتقال دهد تا اموالش مصادره نشود و ممكن است، به خاطر كار دولتی كه در زمان قبل از انقلاب داشته است، مجازات شود.



مرد خانواده از ترس جان اعضای خانواده، تمامی اسناد خودرو، ۲ قطعه زمین در تهران و شهرستان و یك واحد آپارتمان در تهران را به نام دخترش به ثبت برساند.


او پس از این كه اموال خود را در اختیار دخترش قرار داد، برای این كه دستگیر نشود، همراه همسرش به شهرستان سفر كرد و قرار شد تا ۲ هفته دیگر دخترش به آنها ملحق شود.



● فرار مرموز دختر خانواده


این مرد سالخورده وقتی موفق به تماس تلفنی و ملاقات با فرزندش نشد، به تهران بازگشت و متوجه شد دخترش به طرز مرموزی ناپدید شده است.


به این ترتیب، جستجو برای یافتن دخترجوان آغاز شد ولی خبری از او نبود. پدر كه به اوضاع مشكوك شده بود با مراجعه به اداره ثبت اسناد به بررسی وضعیت انتقال مدارك خود به دخترش پرداخت كه مشخص شد، همگی مدارك از سوی دخترش به نام یك مرد جوان انتقال یافته است.


● ردپای یك مرد

با مشخص شدن این موضوع به خانه بازگشت و در اتاق دخترش نامه‌هایی را مشاهده كرد كه دخترش به یك مرد جوان نوشته و قصد داشته با او ازدواج كند و پشت تصویرمرد جوان، شماره تماسی نوشته شده بود.


مرد مالباخته با به دست آمدن این اطلاعات، با شماره مرد جوان تماس گرفت و سراغ دخترش را از او گرفت كه وی اظهار بی‌اطلاعی كرد.



وی وقتی صدای ضبط شده این مرد را چندین بار گوش داد، متوجه شد وی همان مردی است كه چندی قبل با او تماس گرفته و بامعرفی خود به عنوان قاضی دادگاه انقلاب، حكم مرگ را تلفنی اطلاع داده است.



مالباخته با احتمال این كه مرد جوان و دخترش با همدستی هم از وی كلاهبرداری كرده‌اند، چند روز قبل به شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲ تهران مراجعه و شكایتی را مطرح كرد.


در ادامه بررسی‌های قضایی معلوم شد مرد جوان ـ خواستگار دختر شاكی‌ ـ‌ یكی از اراذل و اوباش شمال غرب تهران است كه بارها روانه زندان شده است.

با مشخص شدن این موضوع، روز گذشته بازپرس ارجمندی، رئیس شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲ تهران، دستور ویژه‌ای را برای دستگیری دختر شیاد و مرد مورد علاقه‌اش صادر كرد و آنها تحت تعقیب ماموران پایگاه امنیت تهران قرار گرفتند..../جام‌جم آنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دختر جوان و ناک اوت کردن سه شرور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ یك دختر جوان براثر اسیدپاشی خواستگار



 

مرگ یك دختر جوان براثر اسیدپاشی خواستگار

 

دختر جوانی كه در پی اسیدپاشی خواستگارش به كما رفته بود، پس از ۹ روز در بیمارستانی در تهران تسلیممرگ شد.

شامگاه ۱۲ مرداد زنگ در خانه ای در كوی ۳۸ خیابان مطهری اسلامشهر به صدا درآمد. دختر خانواده به نام لیلا وقتی در را باز كرد، با خواستگار سابقش روبه رو شد و با ترس و وحشت از او خواست از آن محل دور شود.

خواستگار جوان پس از مشاجره با او بطری اسیدی را كه همراه داشت، به صورت و دست های دختر جوان پاشید و همراه دوستش با موتورسیكلت از محل دور شد.

دختر جوان با فریاد از خانواده اش كمك خواست. آنها با شنیدن فریادها سراسیمه از خانه خارج شدند و او را به بیمارستان آیت الله سعیدی اسلامشهر منتقل كردند، ولی به دلیل شدت سوختگی او برای ادامه درمان به بیمارستان شهدای یافت آباد تهران انتقال یافت.

با تحقیق در این زمینه مشخص شد جوان خواستگار خود نیز در اسیدپاشی به دختر جوان آسیب دیده و در بیمارستان بستری است.

با دستگیری متهم و اعتراف وی به اسیدپاشی، آخرین خبر حاكی است دختر جوان ۹ روز پس از بستری شدن در بیمارستان به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داد..../ جام جم آنلاین