اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هلاکت 30 تروریست داعش در الرمادی


فرمانده عملیات الانبار از هلاکت 30 داعشی در نقاط مختلف این استان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:  فرمانده عملیات الانبار از هلاکت 30 داعشی در نقاط مختلف این استان خبر داد.

"قاسم المحمدی"، فرمانده عملیات الانبار اعلام کرد: بر اساس اطلاعاتی دقیق، نیروی هوایی ارتش عراق مراکز اختفای تروریست‌های داعش در منطقه البوعلی، واقع در شمال شرق الرمادی را بمباران کرد و 20 تروریست را به هلاکت رساند.

المحمدی افزود: در عملیات استان الانبار و بمباران منطقه، یکی از کارگاه‌های ساخت مواد منجره و بمب‌های دست‌ساز داعش در منطقه البوشجل واقع در غرب الرمادی نابود و ده تروریست داخل آن کشته شدند.

عاشور الحمادی، فرمانده غرب الرمادی نیز پیش از این، از هلاکت هفت عضو داعش از جمله دو تن از فرماندهان آنان در حملات هوایی ائتلاف درمنطقه الفرات واقع در غرب الرمادی خبر داده بود.


ویدیو مرتبط :
هلاکت 50 تروریست داعشی در الرمادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

52 تروریست داعش در الرمادی به هلاکت رسیدند



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

در حمله هوایی نیروهای عراقی به الرمادی 52 تروریست داعش به هلاکت رسیدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی نیل درحمله هوایی نیروهای عراقی به مواضع گروهک تروریستی داعش در جنوب و غرب الرمادی مرکز استان الانبار 52 تن از اعضای این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر دولت عراق رسماً اعلام کرد نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروهای مردمی و رزمندگان عشایر عملیات نظامی برای آزاد سازی استان الانبار از دست داعش را آغاز کردند.

به گفته یحیی رسول سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق این عملیات از ساعت پنج بامداد امروز آغاز شد.

داعش دو ماه پیش با استفاده از سلسله عملیات انتحاری الرمادی مرکز استان الانبار را تحت کنترل گرفت و به این شکل کنترل خود را بر این استان سنی نشین که از نظر جغرافیائی بزرگترین استان عراق به شمار می آید گسترش داد. منابع ارتش عراق گفته اند شهر فلوجه در غرب بغداد نخستین هدف در عملیات آزاد سازی خواهد بود. به همین منظور نیروهای عراقی با استفاده از تسلیحات ویژه و پیشرفته عملیاتی را از پایگاه الحبانیه آغاز کرده اند.

ساکنان فلوجه و الرمادی از بمباران شدید این دو شهر خبر داده اند. منابع امنیتی می گویند تندروهای داعش مواضع ارتش عراق را با راکت و بمب مورد حمله قرار داده اند. نیروهای ائتلاف ضد داعش به موازات عملیات نیروهای زمینی مواضع داعش را در فلوجه و اطراف آن بمباران کرده اند که منجر به هلاکت یا زخمی شدن دهها تن از تروریستها شد. سقوط الرمادی در اواسط ماه مه گذشته منجر به گسترش نفوذ داعش به دشت رودخانه فرات در غرب بغداد شد و این امر شکست سختی برای حیدر العبادی نخست وزیر عراق و ارتش این کشور که مورد حمایت آمریکا هستند، به شمار می آید.

اخبار بین الملل - تابناک