اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هلاکت 2 شرور مرزی


معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا از انهدام یک گروه تروریستی توسط مرزبانان جنوب شرق کشور در منطقه جکیگور با هلاکت دو تن از آنان خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا از انهدام یک گروه تروریستی توسط مرزبانان جنوب شرق کشور در منطقه جکیگور با هلاکت دو تن از آنان خبر داد.

سردار ˈجلال ستارهˈ با اشاره به هلاکت و مجروحیت چهار شرور وابسته به گروهک های تروریستی،افزود: مرزبانان هنگ مرزی جکیگور در راستای حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از ورود اعضای یک گروه تروریستی به خاک کشورمان با خبر شدند.

وی ادامه داد: مرزبانان با تشدید اقدامات اطلاعاتی ، ضمن شناسایی معابر احتمالی ورود تروریست ها اقدام به افزایش مضاعف کنترل مرزها کردند.

سردار ستاره تصریح کرد:در همین راستا مرزبانان شب گذشته با اجرای کمین، راه ورودی این افراد را که به صورت مسلحانه وارد حریم امنیتی مرز کشورمان شده بودند، سد کرده و مانع ورود آنان شدند.

وی افزود:اعضای این گروهک تروریستی به محض مشاهده ماموران به سمت آنان تیراندازی کردند که با آتش پرحجم مرزبانان مواجه شدند.

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا افزود: مرزبانان نیروی انتظامی در این عملیات موفق شدند دو نفر از اشرار را به هلاکت و دو نفر دیگر را مجروح کنند.

سردار ستاره گفت: در پایان این عملیات، تعدادی سلاح و مقادیر زیادی مهمات به همراه وسایل ارتباطی ماهواره ای در اختیار مرزبانان قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران دلیر و جان برکف مرزبانی ضمن پاسداری از حریم مرزهای میهن اسلامی با هرگونه ناامنی و تحرکات تروریستی گروهک های معاند مقابله کرده و تا آخرین قطره خون خود از حریم خاک میهن اسلامی دفاع خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
3 شرور مشهد در خیابان ها گردانده شدند( عکس های 3 شرور)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هلاکت 52 شرور در درگیری با مرزبانان / حمله ناکام تروریست‌ها به یکی از پاسگاه‌های مرزی



اخبار,اخبار اجتماعی,جزییات درگیری اشراربا مرزبانان کشور


اخبار اجتماعی - جانشین فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد
هلاکت 52 شرور در درگیری با مرزبانان / حمله ناکام تروریست‌ها به یکی از پاسگاه‌های مرزی

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از حمله ناکام تروریست‌ها به یکی از پاسگاه‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان در چند روز گذشته خبر داد و گفت: این افراد حین تله‌گذاری انفجاری در مرز شناسایی شدند.

به گزارش ایسنا ، سردار احمد گراوند روز سه‌شنبه با بیان اینکه چند روز قبل تروریست‌ها قصد حمله به پاسگاه مرزی 167 را داشتند، اظهار کرد: این افراد حین انجام تله‌گذاری انفجاری در مرز شناسایی شده و پس از درگیری مرزبانان با آنان، با دادن تلفات، عقب‌نشینی کردند.

وی با اشاره به وقوع حادثه سراوان اظهار کرد: پس از این حادثه به طور میانگین هر شب دو درگیری مسلحانه در مرز داریم و تاکنون تعداد زیادی تله انفجاری، بمب و نارنجک از تروریست‌ها کشف شده است.

گراوند از کشف 60 تن انواع مواد مخدر در نقطه صفر مرزی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: همچنین در این مدت مرزبانان با کشف 2000 قبضه اسلحه در مرزهای کشور، افزایش 18 درصدی این کشفیات را رقم زدند.

به گفته وی در بحث کشف مشروبات الکلی نیز در 9 ماهه امسال شاهد کاهش 40 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از افزایش 39، 60 و 7 درصدی کشف سوخت، تجهیزات ماهواره و سیگار در مرزهای کشور خبر داد و گفت: همچنین در 9 ماهه امسال شمار دستگیری عابران پیاده سه درصد و دستگیری متجاوزان مرزی یک درصد افزایش داشته است.

هلاکت 52 شرور در درگیری با مرزبانان
به گزارش ایسنا، گراوند همچنین از هلاکت 52 شرور در درگیری با مرزبانان کشورمان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: همچنین 13 شرور نیز در این مدت دستگیر شدند.

وی با ارائه آمار مقایسه‌ای از میان تلفات اشرار و شهادت مرزبانان، اظهار کرد: به طور میانگین به ازای هر دو شروری که به هلاکت رسیده، یک تن نیز در مرزبانی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.
اخبار اجتماعی - ایسنا