اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هلاکت یک سرکرده ارشد داعش



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - هلاکت یک سرکرده ارشد داعش

فرماندهی اتاق عملیات الانبار عراق از کشته شدن «شاکر محمد مصلح» یکی از سرکردگان ارشد گروه تروریستی داعش و پنج معاون وی در درگیری ها و بمباران غرب شهر رمادی خبر داد.

به گزارش  العالم به نقل از سومریه نیوز، رشید فلیح خاطرنشان کرد: پشتیبانی هوایی از نیروهای امنیتی در پنج کیلومتری غرب رمادی به کشته شدن فرمانده برجسته گروه تروریستی داعش و پنج نفر از معاونانش منجر شد.

فرماندهی اتاق عملیات الانبار گفت: پیشروی نیروهای امنیتی در این منطقه و مناطق دیگر ادامه دارد و نیروهای امنیتی از حمایت نیروهای پلیس و حمایت هوایی بهره مند هستند.

فلیح پیش از این از کشته شدن سه عضو داعش در عملیات امنیتی برای آزادسازی منطقه ورار در شمال رمادی خبر داده بود.

نیروهای امنیتی عراق همچنین در درگیری با عناصر داعش موفق شدند محاصره سه واحد از نیروهای ارتش در شرق رمادی را بشکنند.

اخبار بین الملل - العالم

 


ویدیو مرتبط :
هلاکت سرکرده داعش در استان صلاح الدین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هلاکت سرکرده ارشد سعودی داعش در سوریه



یک سرکرده ارشد سعودی گروه تروریستی داعش در جریان درگیری با ارتش سوریه در استان حمص به هلاکت رسید.

اخبار,اخباربین الملل ,داعش

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش اعلام کرد که انس النشوان ملقب به "ابو مالک التمیمی" از بارزترین سران شرعی این گروه در جریان نبردها در منطقه السخنه کشته شد.

النشوان از سرکردگان میدانی شرعی رده اول گروه تروریستی داعش به شمار می رود و نیمه های سال گذشته از افغانستان به سوریه آمد. او شش سال در صفوف شبکه القاعده در افغانستان بود.

النشوان مدرک کارشناسی در رشته فقه تطبیقی از دانشکده عالی قضایی شهر ریاض داشت و کشته شدن او همزمان با کشته شدن ابوالعلاء العفری مرد شماره 2 گروه تروریستی داعش صورت گرفت.


  اخبار  بین الملل -   سایت  العالم