اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هلاکت و بازداشت عوامل تروریستی در بانه


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان جزئیات هلاکت و دستگیری شش تن از عوامل ضد انقلاب منطقه مرزی شهرستان بانه را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان جزئیات هلاکت و دستگیری شش تن از عوامل ضد انقلاب منطقه مرزی شهرستان بانه را تشریح کرد.

سردار محمدحسین رجبی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج با اشاره به اینکه این عملیات موفقیت آمیز با همکاری مشترک سپاه، اداره اطلاعات و مردم منطقه انجام شد گفت: در این عملیات سه تن از نیروهای ضد انقلاب به هلاکت رسیده و سه نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

به گفته وی در این درگیری که عصر جمعه در منطقه مرزی بوئین شهرستان مرزی بانه روی داد، سه نفر از این افراد در صحنه به هلاکت رسیدند و دو نفر نیز دستگیر شدند و نفر سوم نیز امروز با همکاری مردم دستگیر شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به شهادت شش تن از پاسداران شهرستان بانه در 17 مهر امسال توسط ایادی استکبار در منطقه ساوان بانه گفت: در جریان این اتفاق به مردم قول دادیم که این اقدام ضدانقلاب را پاسخ دهیم که عملیات دیروز و هلاکت و دستگیری ضدانقلاب نیز در راستای عمل به وعده و نیز جواب روشنی به نیروهای ضدانقلاب بود.

سردار رجبی حرکت ضد انقلاب در به شهادت رساندن پاسداران سپاه بانه را مذبوحانه و در راستای ترفندهای استکبار خواند و گفت: هویت افراد به هلاکت رسیده و دستگیر شده عملیات دیروز، در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: در جریان این درگیری حتی کمترین اسیبی به نیروهای خودی وارد نشد و این اقتدار و توانایی نیروهای ما را می رساند که امنیت پایدار را با مشارکت مردم در این منطقه حاکم کرده اند.

به گفته وی مردم منطقه در جریان این اقدام موفقیت امیز نیروهای سپاه و دستگاه امنیتی استان، همکاری خوبی داشتند، ضدانقلاب را تعقیب می کردند و خبر می دادند چون آنها روشن و توجیه هستند و درک خوبی از حرکت های مذبوحانه ضدانقلاب دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان افزود: اگرچه احتمال دارد بازمانده این گروهک های ضد انقلاب، در منطقه باشند اما با توجه به همکاری خوب مردم با نیروهای امنیتی، هیچ نگرانی در این زمینه نداریم.


ویدیو مرتبط :
بازداشت شبکه عوامل انفجارهای تروریستی ضاحیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت عوامل حادثه تروریستی خوزستان


معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی حادثه اخیر تروریستی در شهرستان حمیدیه در 25کیلومتری غرب اهواز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی حادثه اخیر تروریستی در شهرستان حمیدیه در 25کیلومتری غرب اهواز خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان موسوی افزود: عملیات شناسایی و دستگیری عوامل تروریستی حمیدیه روز دوشنبه با همکاری و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی صورت گرفته است.

وی بدون ذکر تعداد دستگیرشدگان حادثه تروریستی حمیدیه و انگیزه آنان از این اقدام ضد انقلابی اظهار داشت: به زودی جزییات دقیق شناسایی و دستگیری و انگیزه آنان به اطلاع مردم شهید پرور و خانواده های داغدار شهدای این حادثه تروریستی خواهد رسید.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان تصریح کرد: عوامل اصلی حادثه تروریستی حمیدیه در اختیار نیروی انتظامی است و بازجویی از آنان شروع شده است.

سرهنگ موسوی افزود: پس از تکمیل مراحل بازجویی عوامل این حادثه تروریستی ، جزییات آن در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

در جریان این حادثه تروریستی که 13فروردین ماه 1394 در پاسگاه موقت روستای گمبوعه در نزدیک شهرستان حمیدیه رخ داد سه تن از نیروهای انتظامی در دم به شهادت رسیدند و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا روز شنبه با حضور مردم مومن حمیدیه و مسوولان ارشد استان خوزستان و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.