اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هلاکت معاون سرکرده داعش و 16 تروریست دیگر در عراق



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تکفیری عراق

 

اخبار بین الملل - هلاکت معاون سرکرده داعش و 16 تروریست دیگر در عراق

به دنبال حمله هوایی ارتش عراق به منطقه القادسیه استان نینوا، یکی از معاونان سرکرده گروهک تروریستی داعش به نام "ابو انس الجولانی" به همراه 16 تروریست دیگر به هلاکت رسیدند.

به گزارش (ایسنا)، مرکز اطلاع‌رسانی ملی عراق اعلام کرد: نیروی هوایی عراق بر اساس اطلاعات دقیق به دست آمده، مخفی‌گاه تروریست‌ها در منطقه القادسیه را مورد هدف قرار داد که بر اثر آن "شواخ محمود الحفیان" مشهور به ابو انس الجولانی، از معاونان سرکرده داعش به همراه 16 تروریست مسلح دیگر، به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، همچنین یک سرکرده دیگر داعش روز شنبه بر اثر شلیک خمپاره به مخفی‌گاهش در بخش القاره در استان نینوا به هلاکت رسید.

به دنبال بمباران مواضع تروریست‌ها در نزدیکی سد موصل توسط جنگنده‌های آمریکایی، شمار دیگری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند. علاوه بر این، جنگنده‌های آمریکایی چندین تروریست دیگر را در جنوب موصل هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، نیروهای ارتش عراق با حمایت جنگنده‌های آمریکا عملیات مشترکی را با هدف بازپس‌گیری سد موصل آغاز کردند. 

اخبار بین الملل - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
لحظه هلاکت معاون سابق صدام و سرکرده داعش!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هلاکت معاون "خلیفه" و 20 سرکرده داعش



اخبار,اخبار بین الملل,داعش

اخبار بین الملل - یک منبع آگاه در فرماندهی عملیات ائتلاف آمریکایی ضد داعش اعلام کرد:
هلاکت معاون "خلیفه" و 20 سرکرده داعش

یک منبع آگاه در فرماندهی عملیات ائتلاف آمریکایی ضد داعش گفت: 20 نفر از سرکردگان داعش در حمله هوایی به محل تجمع آن‌ها در الانبار عراق کشته؛ و بیش از 30 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع به سومریه نیوز گفت: در حمله هوایی به تجمع بزرگی از سرکرده های داعش، "ابو حذیفه الیمانی"، معاون ابو بکر بغدادی، سرکرده داعش نیز به هلاکت رسیده است.

منبع مذکور که خواست نامش فاش نشود، افزود: عمر العبسی، کارشناس مواد منفجره داعش، به علاوه برخی سرکردگان ارشد این گروهک تروریستی نیز در این حمله کشته شدند.


اخبار بین الملل - تابناک