اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هلاکت عضو سابق منافقین در نیکشهر


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور گفت: شرور احمد صحوبی عضو سابق گروهک منافقین به همراه چهار نفر از همدستانش در روستای علی آباد چانف از توابع شهرستان نیکشهر به هلاکت رسیدند.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور گفت: شرور احمد صحوبی عضو سابق گروهک منافقین به همراه چهار نفر از همدستانش در روستای علی آباد چانف از توابع شهرستان نیکشهر به هلاکت رسیدند.

سردار محمد مارانی اظهار داشت: رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه مقارن ساعت 2 بامداد امروز این گروه پنج نفره از اشرار را به هلاکت رساندند.

وی گفت: این اشرار مسلح در قتل، راه اندازی گروهک های سرقت مسلحانه، اخاذی و تجاوز به عنف دست داشتند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پنج قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات از این افراد کشف شد.

سردار مارانی گفت: افزون بر هشت هزار و 300 بسیجی از مرزها و امنیت داخلی جنوب شرق میهن اسلامی پاسداری می کنند.

حوزه استحفاظی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه منطقه جنوب شرق کشور مستقر در سیستان وبلوچستان شامل مناطق مختلف این استان، بخشی از استان کرمان از جمله بم، جیرفت، کهنوج، قلعه گنج، نرماشیر و فهرج و بخشی از استان هرمزگان و همچنین جنوب خراسان جنوبی شهرستان نهبندان به شمار می رود.


ویدیو مرتبط :
پسر در VOA ، پدر عضو منافقین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۲۳ عضو گروهک منافقین به هلاکت رسیدند/«ابریشمچی» در بین کشته شدگان



حسین ابریشمچی از اعضای ارشد منافقین و ۲۲ عضو دیگر این فرقه تروریستی در حمله موشکی به کمپ لیبرتی در بغداد به هلاکت رسیدند.

اخبار,اخباربین الملل ,عناصر گروهک تروریستی منافقین

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع خبری، «حسین ابریشمچی» شکنجه گر معروف منافقین در حمله شب گذشته به اردوگاه این گروهک تروریستی در بغداد به درک واصل شد.

همچنین در این عملیات ۲۲ نفر دیگر از اعضای اصلی این گروهک ازجمله مهدی توکل، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی، رجب محمدی، رضا وادیان، شریف ویسی، حسین سرو آزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی، نیره ربیعی وجواد سالاری کشته شدند.

ابریشمچی عامل اصلی جنایت عملیات مهندسی این فرقه تروریستی بود كه ٦ نفر را با شكنجه به طرز فجیعی به شهادت رساند.

اخبار,اخباربین الملل ,عناصر گروهک تروریستی منافقین

 

گروهک منافقین می گوید ۲۳ نفر از اعضایش کشته و شماری دیگر زخمی شده اند. بر این اساس دو نفر از کشته شده ها بر اثر اصابت موشک هنوز شناسایی نشده اند.

فرماندهی عملیات بغداد تایید کرده است که اردوگاه لیبرتی شامگاه پنجشنبه هدف حمله ۱۵ راکت کاتیوشا قرار گرفته است، این در حالی است که گروهک منافقان می‌ گویند ۸۰ راکت به محل استقرار اعضای این گروهک شلیک شده است.

طبق اعلام منابع آگاه این موشک‎ها از منطقه «البکریه» از توابع شهرستان ابوغریب شلیک شدند. کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند.

مقامات عراق نیز از کشته شدن دستکم سه نظامی این کشور در حمله به کمپ لیبرتی خبر دادند و افزودند: ۱۶ نظامی عراقی دیگر در اثر شلیک این راکت‌ ها زخمی شدند.


 اخبار بین الملل  -  مهر