اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هلاکت شرور مسلح در مرز خراسان


فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از به هلاکت رسیدن یک شرور در هنگ مرزی تایباد خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سردار محمدکاظم تقوی در این باره گفت: به دنبال کشف اخباری مبنی بر ورود مواد مخدر توسط اشرار مسلح به داخل کشور بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و مرزبانان اقدامات کنترلی خود در مرزهای این استان را تشدید کردند.

وی افزود: سرانجام در حالی که اشرار در حال ورود به کشور بودند مقابل مرزبانان قرار گرفت و به دنبال آن درگیری مسلحانه بین آنان رخ داد که در جریان آن یک نفر از اشرار به هلاکت رسیده و مابقی با استفاده از تاریکی شب به آن سوی مرز متواری شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین در عملیات جداگانه‌ای در هنگ مرزی سرخس مرزبانان بیش از 20 کیلوگرم هشیش و تریاک را کشف و ضبط کردند.

تقوی با بیان اینکه مرزهای کشور برای اقدامات مجرمانه و مجرمان ناامن است گفت: کسانی که قصد انجام اقدامات خلاف قانون در مرز را دارند باید بدانند که مرزبانی با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
هلاکت 70 تن از عناصر مسلح نزدیک مرز عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هلاکت شرور مسلح در کرمان + عکس



هلاکت شرور مسلح در کرمان + عکس

فرمانده انتظامی استان کرمان از هلاکت یک شرور مسلح در محور بم - تهرود و کشف یک و نیم تن مرفین و تریاک در عملیات شب گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "حسین چناریان" در تشریح این خبر اظهار داشت: پلیس استان با اشرافیت اطلاعاتی خود در منطقه و پس از اقدامات چند ماهه فنی و تخصصی، یک باند تهیه و توزیع مسلحانه مواد مخدر را شناسایی و دستگیری اعضای آن را در دستور کار خود قرار داد.

وی ضمن اشاره به شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، گفت: ماموران انتظامی اقدام به کمین و گشت زنی نامحسوس در این مسیرها نمودند تا اینکه شامگاه گذشته یک دستگاه خودروی پرادو در مناطق خاکی و صعب العبور نزدیک محور بم – تهرود، وارد کمین شده و راننده آن بدون توجه به دستور ایست پلیس، با افزودن بر سرعت خود و تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشت.

 

اخبار حوادث,عکس حوادث

وی تاکید کرد: در این عملیات ماموران انتظامی نیز با گشودن آتش، خودروی پرادو را متوقف کرده و یک شرور مسلح را به هلاکت رساندند.

سردار "چناریان" تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متوقف شده یک هزار و 345 کیلوگرم تریاک، 105 کیلوگرم مرفین، تعدادی سلاح غیرمجاز، مقادیری مهمات، یک دوربین دید در شب و یک دستگاه تلفن همراه ماهواره ای کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جهش علمی پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان موجب شده است تا ماموران انتظامی قادر به کشف پیچیده ترین روش های قاچاق مواد افیونی بوده و باندهای کلان تهیه و توزیع مواد مخدر را متلاشی کنند./تابناک