اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هلاکت سرکرده انصارالفرقان در شرق کشور


یک منبع آگاه از هلاکت سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: یک منبع آگاه از هلاکت سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

این منبع مطلع گفت: نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی ایران مستقر در جنوب سیستان و بلوچستان، عصر امروز در اقدامی موفقیت آمیز سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان را در منطقه بافتان حد فاصل قصرقند و جکیگور به همراه دو تروریست دیگر به هلاکت رساندند.

وی بیان کرد: در این عملیات 'هشام عزیزی' سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان، 'صادق بلوچزهی و مسلم بلوچزهی' از اعضای این گروهک به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر که راه پاک کن آنان بودند نیز دستگیر شدند.

این منبع آگاه ادامه داد: هشام عزیزی سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان چند روز پیش در عملیات گسترده نیروهای امنیتی و انتظامی که در منطقه قصرقند انجام شد موفق به فرار از صحنه درگیری شده بود.

گفتنی است؛ فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران جنوب شرق کشور روز شنبه (22 فروردین ماه) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا جزییات کامل انهدام تیم تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان را تشریح کرده بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد مارانی گفت: قرارگاه قدس در پی کسب گزارشات مردمی مبنی بر تشکیل گروهک انصار الفرقان و قصد عملیات خرابکارانه در 22 بهمن در جنوب استان دستگیری عوامل این گروهک را در دستور کار قرار داد.

وی بیان کرد: نیروهای این قرارگاه در عملیاتی موفقیت آمیز اعضای تیم تروریستی را دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده از آنان اطلاعات با ارزشی از حضور عناصر خود فروخته در منطقه عمومی شهرستان قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان بدست آوردند.


ویدیو مرتبط :
هلاکت سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط شرق شهر کوبانی سوریه به دست داعش / هلاکت یازده سرکرده داعش در غرب عراق




اخبار بین الملل - سقوط شرق شهر کوبانی سوریه به دست داعش

تصاویر تلویزیونی که از سوی خاک ترکیه فیلمبرداری شده نشان می دهد پرچم مشکی رنگ که به نظر می رسد پرچم داعش باشد برفراز ساختمان 4 طبقه ای در شرق کوبانی نصب شده است.

داعش توانست بخش شرقی شهر کوبانی سوریه را اشغال کند.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، نیروهای داعش توانستند پس از روزها جنگ و درگیری مسلحانه، پرچم این گروه را در بخش شرقی شهر کردنشین کوبانی سوریه برافراشتند. شهر کردنشین کوبانی در فاصله دو کیلومتری مرز ترکیه قرار دارد.

نیروهای گروه داعش از هفته ها پیش تاکنون تلاش می کنند شهر کوبانی را تصرف کنند.
این موضوع توسط خبرنگاران تلویزیون رویترز و یکی از افسران ارتش ترکیه تایید شده است.

تصاویر تلویزیونی که از سوی خاک ترکیه فیلمبرداری شده نشان می دهد پرچم مشکی رنگ که به نظر می رسد پرچم داعش باشد برفراز ساختمان 4 طبقه ای در شرق کوبانی نصب شده است.

یک افسر ارتش ترکیه که خواست نامش منتشر نشود در این باره گفت: این پرچم متعلق به داعش است. داعش مناطق وسیعی را در سوریه و عراق به کنترل خود در آورده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

۶۵ غیرنظامی عراقی در بمباران جنگنده‌های آمریکایی کشته و زخمی شدند

جنگنده‌های آمریکایی امروز -دوشنبه-چندین منزل مسكونی را در شهر هیت در غرب الانبار به اشتباه بمباران کردند.سه زن و هشت کودک از جمله کشته شدگان این بمباران هستند.

در بمباران شهر «هیت» در استان «الانبار» توسط جنگنده‌های آمریکایی ۶۵ غیرنظامی عراقی کشته و زخمی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، جنگنده‌های آمریکایی امروز -دوشنبه-چندین منزل مسكونی را در شهر هیت در غرب الانبار به اشتباه بمباران کردند.

در این بمباران ۲۲ غیرنظامی از جمله شماری زن و کودک کشته و۴۳ نفر دیگر زخمی شدند.

یک مسئول عراقی در استان الانبار نیز گفت که جنگنده‌های آمریکایی قصد داشتند عناصر داعش كه در سه منزل در مركز هیت مخفی شدند را بمباران کنند اما به اشتباه منازل غیرنظامیان را بمباران کردند.

این منبع افزود که سه زن و هشت کودک از جمله کشته شدگان این بمباران هستند.

«صباح کرحوت» رئیس شورای استان الانبار نیز گفت که پلیس هیت به شدت با عناصر داعش درگیر شده است.

كرحوت خواستار پشتیانی و حمایت هوایی فوری از نیروهای پلیس هیت شد.

در همین حال، نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی در منطقه «القادسیه» در شهر «تکریت» به شدت با عناصر داعش درگیر شدند.

 

---------------------------

 

هلاکت یازده سرکرده داعش در غرب عراق

منابع عراقی از هلاکت یازده سرکرده داعش در حملات هوایی به منطقه کبیسه در غرب این کشور خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه السومریه، منابع امنیتی در الانبار از کشته شدن شاکر وهیب از سرکرده های برجسته داعش و تعدادی از معاونانش در منطقه کبیسه در غرب عراق خبر دادند.

رشید فلیح فرمانده عملیات الانبار اعلام کرد: نیروهای ارتش عراق مکان حضور شاکر وهیب و ده تن دیگر از سرکرده های داعش در کبیسه در جنوب هیت در هفتاد کیلومتری غرب الرمادی را ردیابی کردند.

وی افزود: نیروهای عراقی، گرای منطقه را به جنگنده های ائتلاف دادند که طی سه حمله دقیق مکان این تروریست ها هدف قرار دادند و همه تروریستها را به هلاکت رساندند این تروریست ها عبارتند از صالح دحام، وابو مسلم، وعبد الرحمن عارف، وصباح وهیب، ورائد فاضل، وعقیل نوری و عمر فاضل.
اخبار بین الملل - عصرایران،ایلنا،مهر