اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هلاکت سرکرده ارشد سعودی داعش در سوریه



یک سرکرده ارشد سعودی گروه تروریستی داعش در جریان درگیری با ارتش سوریه در استان حمص به هلاکت رسید.

اخبار,اخباربین الملل ,داعش

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش اعلام کرد که انس النشوان ملقب به "ابو مالک التمیمی" از بارزترین سران شرعی این گروه در جریان نبردها در منطقه السخنه کشته شد.

النشوان از سرکردگان میدانی شرعی رده اول گروه تروریستی داعش به شمار می رود و نیمه های سال گذشته از افغانستان به سوریه آمد. او شش سال در صفوف شبکه القاعده در افغانستان بود.

النشوان مدرک کارشناسی در رشته فقه تطبیقی از دانشکده عالی قضایی شهر ریاض داشت و کشته شدن او همزمان با کشته شدن ابوالعلاء العفری مرد شماره 2 گروه تروریستی داعش صورت گرفت.


  اخبار  بین الملل -   سایت  العالم 


ویدیو مرتبط :
40 عضو ارشد داعش در سوریه به هلاکت رسیدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هلاکت سرکرده سعودی داعش در سوریه (+ تصاویر)



سازمان موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه از هلاکت 26 تروریست و یک سرکرده عربستانی داعش به دست ارتش سوریه خبر داد.

به گزارش ابنا ، این نهاد حقوقی که از معارضان است اعلام کرد که در حمله هوایی ارتش سوریه به مواضع داعش حدود 26 عضو این گروه تروریستی و یک سرکرده آنان به هلاکت رسید و یک کاروان از خودروهای نظامی آنان نیز منهدم شد.

سازمان موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه و رسانه های رسمی این کشور اعلام کردند که این سرکرده به هلاکت رسیده یکی از والیانی بود که داعش برای مناطق مختلف انتخاب کرده بود.

داعش نیز با انتشار بیانیه ای در یکی از حساب های کاربری خود در توییتر، با اعلام خبر هلاکت "ذیب حدیجان العتیبی" با نام تشکیلاتی "ابو عماد الجزراوی"، تصاویری از جسد او را منتشر کرد.

سازمان موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که 26 نفر از تروریست های داعش نیز در حمله هوایی نزدیک به شهرک حمادی در 50 کیلومتری جنوب غربی استان حماه به هلاکت رسیدند.

اخبار,اخباربین الملل,  سرکرده عربستانی داعش

جسد ذیب العتیبی مشهور به ابوعماد جرزاوی سرکرده سعودی داعش در سوریه

 اخبار,اخباربین الملل,  سرکرده عربستانی داعش

 

 اخبار بین الملل  - ابنا