اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هفت تیرکشی مداح معروف در اتوبان بابایی



 اخبار حوادث -هفت تیرکشی مداح معروف در اتوبان بابایی

مشاجره لفظی سرنشینان دو خودرو دراتوبان بابایی که یکی از آن‌ها از مشهور‌ترین و گران‌ترین مداحان تهران است، به تیراندازی انجامیده است.

به گزارش امید به نقل از آینده ،ماجرا ازاین قرار است که یکی از مداحان مشهور تهران که صدا سیما در روزهای عزاداری، نوحه خوانی‌های او را مدام پخش می‌کند، ساعت ۳ بامداد روز ۵ دی ماه در اتوبان بابایی با یک خودروی ۲۰۶ تصادف می‌کند. این تصادف که می‌توانست مانند صد‌ها نمونه دیگر مثل آن با کروکی و مراجعه به بیمه حل شود به مشاجره و درگیری لفظی می‌کشد.

سرنشینان ۲۰۶ زوج جوانی بودند که از شرق به غرب اتوبان حرکت می‌کردند، گزارش مورد نظر حاکی از این است که ادامه این درگیری به نقاط خطرناکی کشیده می‌شود چرا که مداح معروف و همراهانش که در خوودروی تویوتا بودند کلت کشیده و ۵تیر به جلو و گلگیر ۲۰۶ شلیک می‌کنند. بعد از تیراندازی جناب مداح و همراهان از محل دور شده و سرنشینان ۲۰۶ به کلانتری شکایت می‌برند و شکایت ثبت و به دادسرا ارسال می‌شود اما جناب مداح تیرانداز در جلسه دادرسی حضور پیدا نمی‌کند.
اخبار حوادث - امید

 


ویدیو مرتبط :
تیراندازی مداح معروف در اتوبان بابایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری‌مداح‌معروف‌بدلیل رابطه نامشروع



دستگیری‌مداح‌معروف‌بدلیل رابطه نامشروع

یک شاعر و مداح نسبتا مشهور تهرانی که تصاویر وی از تلویزیون نیز بارها پخش گردیده، به دلیل ارتباط با زنی شوهردار بازداشت شده است.

به گزارش بازتاب، این مداح که اقدام به برقراری رابطه نامشروع با زنی شوهردار کرده بود، اواخر هفته گذشته با شکایت شوهر این خانم دستگیر شده و هم اکنون بازداشت است.

همسر این زن، مدارک رابطه نامشروع را ضمیمه پرونده کرده است. گفته می‌شود تعدادی از مشهورترین مداحان کشور در حال رایزنی و اعمال نفوذ برای آزاد کردن این مداح هستند.

به نوشته این سایت، در سالهای اخیر با دخالت گروهی از مداحان در سیاست، تخلفات اقتصادی و اخلاقی در این قشر به دلیل احساس امنیت از داشتن مصونیت، به شدت افزایش یافته است./بهارنیوز