اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار پلیس در خصوص آگهی‌های خرید و معافیت خدمت سربازی



 

 

 

 

هشدار پلیس در خصوص آگهی‌های خرید و معافیت خدمت سربازی

 

پلیس آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای نسبت به آگهی‌های فریبنده خرید و معافیت خدمت سربازی هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی این استان اعلام كرد: آگهی‌های صادره از طرف عده‌ای افراد سودجو در خصوص معافیت و خرید خدمت سربازی در شهرستان عجبشیر و دیگر شهرستان‌های تابعه فاقد اعتبار قانونی است.

حسین محمودی افزود: برابر گزارش وظیفه عمومی شهرستان عجبشیر در سطح این شهرستان افراد سودجو اقدام به پخش آگهی با محتوای «دولت جمهوری اسلامی به افرادی كه از سال 1358 تا 1370 خدمت وظیفه را انجام داده‌اند با ارائه مدارك لازم 20 میلیون ریال وجه نقدی می‌پردازد و یكی از فرزندان ذكور آنان از خدمت سربازی معاف می‌شود.» كرده‌اند كه این آگهی از نظر نیروی انتظامی فاقد اعتبار بوده و صرفاً با قصد اخاذی از مردم منطقه صورت گرفته است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از مردم خواست با هوشیاری كامل با این نوع آگهی‌ها برخورد كرده و مراقب افراد سودجو و فرصت‌طلب باشند و به منظور بررسی اعتبار اینگونه آگهی‌ها مراتب را به مركز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده و با مأموران انتظامی مشاوره كنند.


ویدیو مرتبط :
نشست خبری سخنگوی ناجا 10- شرط معافیت غایبین خدمت سربازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام شرایط معافیت جدید خدمت سربازی



 

 

 

اعلام شرایط معافیت جدید خدمت سربازی

 

در خانواده‌هایی که پدر و مادر، معلولند و یا 2 فرزند معلول دارند در صورتی که فرزندان متاهل نباشند، یک فرزند از خدمت سربازی معاف می شود.

معاون معافیت‌ها و امور مشمولین سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر گفت:‌ در معافیت‌های خاص و عنایات رهبر معظم انقلاب افرادی که پدر یا مادرشان تا 30 ماه در جبهه حضور داشته اند یک فرزند آنها و تا 60 ماه 2 فرزند آنها معاف می شود.

سرهنگ حلوایی افزود: به ازای 25 درصد جانبازی یک فرزند و تا 50 درصد جانبازی 2 فرزند و به ازای 36 ماه آزادگی یک فرزند معاف خواهد شد.

وی گفت:‌ به ازای هر ماه حضور در جبهه 18 روز کسر خدمت برای فرزند آنها محاسبه خواهد شد.

معاون معافیت‌ها و امور مشمولین سازمان وظیفه عمومی ناجا همچنین از بخشودگی مشمولینی که مدرک تحصیلی لیسانس و متولد 54 و فوق‌لیسانس دارند و متولد 52 هستند؛ خبر داد و افزود: مشمولین دکترای تخصصی غیرپزشکی متولد 50 و دکترای تخصصی پزشکی متولد 44 نیز از خدمت سربازی معاف خواهند شد...../تحلیل:عصرایران