اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار پلیس به کاروان های عروسی


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: کاروان های عروسی که با سرعت کم خود موجب کندی عبور ومرور، ترافیک و انسداد مسیر شوند، طبق قانون برای هر یک از خودروها مبلغ 400 هزار ریال جریمه درنظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا: رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: کاروان های عروسی که با سرعت کم خود موجب کندی عبور ومرور، ترافیک و انسداد مسیر شوند، طبق قانون برای هر یک از خودروها مبلغ 400 هزار ریال جریمه درنظر گرفته شده است.
 
سرهنگ مراد مرادی افزود: طبق ماده 128 آیین نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان حق ندارند در راه ها آنقدر با سرعت کم حرکت کنند که باعث کندی عبور و مرور یا نابسامانی شوند.

وی گفت: طبق جدول جرایم رانندگی حرکت عمدی به موازات اتومبیل دیگر به نحوی که موجب کندی و انسداد ترافیک شود مبلغ 400 هزار ریال جریمه دارد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه حرکت دسته جمعی و کاروانی در سطح معابر و شبکه بزرگراهی ممنوع است و در نهایت وقوع تصادف را به دنبال دارد افزود: در سال گذشته کاروان های عروسی موجب وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت و جرح شدند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست بلکه از شادی آن ها استقبال کرده و خود را نیز در این شادی سهیم می داند توصیه کرد: کاروان های عروسی به هنگام شادی ضمن احترام به حقوق دیگر افراد مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شیرینی یک روز شاد و خاطره انگیز را به کام خانواده های خود تلخ نکنند.


ویدیو مرتبط :
هشدار : پخش فیلم های خصوصی عروسی در فضای مجازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار پلیس در خصوص آگهی‌های خرید و معافیت خدمت سربازی



 

 

 

 

هشدار پلیس در خصوص آگهی‌های خرید و معافیت خدمت سربازی

 

پلیس آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای نسبت به آگهی‌های فریبنده خرید و معافیت خدمت سربازی هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی این استان اعلام كرد: آگهی‌های صادره از طرف عده‌ای افراد سودجو در خصوص معافیت و خرید خدمت سربازی در شهرستان عجبشیر و دیگر شهرستان‌های تابعه فاقد اعتبار قانونی است.

حسین محمودی افزود: برابر گزارش وظیفه عمومی شهرستان عجبشیر در سطح این شهرستان افراد سودجو اقدام به پخش آگهی با محتوای «دولت جمهوری اسلامی به افرادی كه از سال 1358 تا 1370 خدمت وظیفه را انجام داده‌اند با ارائه مدارك لازم 20 میلیون ریال وجه نقدی می‌پردازد و یكی از فرزندان ذكور آنان از خدمت سربازی معاف می‌شود.» كرده‌اند كه این آگهی از نظر نیروی انتظامی فاقد اعتبار بوده و صرفاً با قصد اخاذی از مردم منطقه صورت گرفته است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از مردم خواست با هوشیاری كامل با این نوع آگهی‌ها برخورد كرده و مراقب افراد سودجو و فرصت‌طلب باشند و به منظور بررسی اعتبار اینگونه آگهی‌ها مراتب را به مركز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده و با مأموران انتظامی مشاوره كنند.