اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار هواشناسی: تهران در انتظار تندباد


مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه شرایط جوی استان از اواخر امروز چهارشنبه تغییر خواهد کرد، گفت: سرعت وزش باد در برخی از نقاط استان در 24 ساعت آینده به بیش از 70 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه شرایط جوی استان از اواخر امروز چهارشنبه تغییر خواهد کرد، گفت: سرعت وزش باد در برخی از نقاط استان در 24 ساعت آینده به بیش از 70 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

'محمدعلی عزیز اقلی' افزود: از اواخر وقت امروز تا بعدازظهر فردا در پاره ای از نقاط استان تهران به ویژه بخش های جنوبی و غربی -تهران، شهریار، ورامین و رباط کریم- شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه آسمان امروز تهران، نیمه ابری تا ابری در پاره ای نقاط همراه با غبار محلی پیش بینی می شود، اظهار کرد: برای بعدازظهر فردا در استان تهران وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده باران و برف را پیش بینی می کنیم.

عزیزاقلی، بیشینه دمای امروز تهران را 11 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود کمینه دمای امشب تهران به 4 درجه سانتی گراد برسد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در مورد وضعیت دمایی شهرهای استان نیز گفت: ورامین با 14 درجه و فیروزکوه با 5 درجه سانتی گراد زیر صفر، گرمترین و سردترین شهرهای تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

براساس جدول تخمین سرعت باد از 62 تا 74 کیلومتر بر ساعت، «تندباد» نامیده می شود که این مقدار از شدت وزش باد مانع از پیاده روی افراد و همچنین احتمال شکسته شدن شاخه های درختان نیز پیش بینی می شود.


ویدیو مرتبط :
سوتی گزارش هواشناسی 8 دقیقه قبل از طوفان تهران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هواشناسی هشدار داد: تندباد در راه تهران



اخبار,اخبار اجتماعی,هواشناسی

 

 اخبار اجتماعی  -  هواشناسی هشدار داد
تندباد در راه تهران

مدیركل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینكه شرایط جوی استان از اواخر روز چهارشنبه تغییر كرد، گفت: سرعت وزش باد در برخی نقاط استان در ٢٤ ساعت آینده به بیش از ٧٠ كیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

محمدعلی عزیز اقلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از اواخر وقت روز چهارشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه در پاره‌یی از نقاط استان تهران به ویژه بخش‌های جنوبی و غربی -تهران، شهریار، ورامین و رباط كریم- شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

 

وی با اشاره به اینكه آسمان تهران، نیمه ابری تا ابری در پاره‌یی نقاط همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، اظهار كرد: برای بعدازظهر پنجشنبه در استان تهران وزش باد و در ارتفاعات بارش پراكنده باران و برف را پیش‌بینی می‌كنیم. براساس جدول تخمین سرعت باد از ٦٢ تا ٧٤ كیلومتر بر ساعت، «تندباد» نامیده می‌شود.

 

 اخباراجتماعی   - ایرنا