اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار نصرالله به اسرائیل درباره حمله به ایران


در صورتی كه اسرائیل حمله‌ای را علیه ایران ساماندهی كند یقینا جواب ایران به مرزهای فلسطین اشغالی محدود نخواهد بود و پایگاه‌های آمریكا در منطقه را نیز شامل می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: در صورت حمله اسرائیل، ایران پایگاه‌های آمریكا در منطقه را هدف قرار می‌دهد.

سید حسن نصرالله در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین با اشاره به تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌‌‌یی ایران تصریح كرد: در صورتی كه اسرائیل حمله‌ای را علیه ایران ساماندهی كند یقینا جواب ایران به مرزهای فلسطین اشغالی محدود نخواهد بود و پایگاه‌های آمریكا در منطقه را نیز شامل می‌شود.

وی افزود: من براساس آنچه كه از مسئولان ایرانی شنیده‌ام به شما اطمینان می‌دهم كه ایران آماده پاسخگویی به حملات اسرائیل به شكل قاطع است. آمریکا و اسرائیل می‌دانند که برنامه هسته‌‌یی ایران نظامی نیست.

دبیركل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه ایران کشور پیشرفته و متمدنی است که همواره از مقاومت حمایت کرده است، افزود: 32 سال است که ایران موضع خود در قبال مقاومت را تغییر نداده است و ایران حتی در نشست سران جنبش عدم تعهد نیز بر مواضع خود تاکید کرد.

وی گفت: برنامه هسته‌یی ایران بهانه‌ای برای ضربه زدن به ایران است و ایهود باراک و بنیامین نتانیاهو به دنبال کشاندن منطقه به جنگ هستند و می‌خواهند که آمریکا را نیز وارد جنگ در منطقه کنند.

سید حسن نصرالله هشدار داد جنگ رژیم صهیونیستی با ایران، تلفات سنگینی را برای این رژیم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: مقامات ارشد امنیتی و نظامی اسرائیل مخالفت خود را با جنگ با ایران اعلام کرده‌اند و حتی وزیر جبهه داخلی اسرائیل نیز گفته است که این رژیم آمادگی جنگ را ندارد.   


ویدیو مرتبط :
تحقق وعده غافلگیری سید حسن نصرالله+هشدار سید به اسرائیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار روسیه به اسرائیل در مورد عواقب حمله به ایران/ ما هم نمی خواهیم که ایران سلاح هسته ای داشته باشد



شورای امنیت ملی روسیه, اسرائیل

 

نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی روسیه گفت: حمله ی احتمالی اسرائیل به ایران پیامدهای منفی برای اسرائیل و بسیاری از کشورهای همسایه خواهد داشت.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از راشاتودی، وی گفت: غربی ها در خصوص حل مسئه ی هسته ای ایران از طریق مذاکره باید بیشتر خوشبین باشند.

پاتروشف اضافه کرد: باید از این فرصت ها تا زمانی که مفید واقع شوند، استفاده شود. بنابراین مذاکرات هم باید ادامه پیدا کند.

وی گفت: ایران حق استفاده انرژی هسته ای صلح امیز را دارد.

دبیر شورای امنیت ملی روسیه گفت: اما ما نمی خواهیم که ایران سلاح هسته ای داشته باشد.

گفتنی است، دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5 در مسکو برگزار می شود..../انتخاب