اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هشدار! معجزه وحشتناك دستمال‏هاى مرطوب‏



 

هشدار! معجزه وحشتناك دستمال‏هاى مرطوب‏

 

آچندى پیش دختر جوانى با مراجعه به كلانترى 148 انقلاب تهران ماجراى عجیبى را بازگو كرد. این دختر 21 ساله گفت: «مى‏خواستم به دانشگاه بروم كه سوار اتوبوس شدم. زن جوانى كه در صندلى كنارى‏ام نشسته بود، خیلى باكلاس و شیك به نظر مى‏رسید، دیدم كه به صورتم خیره شده است تا این‏كه لبخندى زد و سرصحبت را باز كرد.

 

وقتى شنیدم كه با یك پزشك پوست آشناست و دستمال مرطوبى سراغ دارد كه باعث از بین رفتن لك و جوش صورتم مى‏شود خوشحال شدم. مى‏گفت دستمال‏ها بى‏خطر هستند و هر شب باید آن را روى صورتم بگذارم تا پوستم ترمیم شود. «فریماه» همان لحظه یك سرى دستمال مرطوب به من داد و خواست شماره موبایلش را داشته باشم و اگر دستمال‏ها تاثیر خوبى روى صورتم گذاشتند با وى تماس بگیرم تا سفارش بدهد از اروپا برایم بیاورند.

همان‏شب دستمال مرطوب را روى صورتم گذاشتم. حس خوبى به من دست داد. از آن به بعد هر شب این كار را مى‏كردم. یك هفته نشده بود كه با فریماه تماس گرفتم و بسته جدیدى از دستمال‏ها را سفارش دادم. همدیگر را دیدیم و او با گرفتن 20 هزار تومان دستمال‏ها را به من فروخت».

دختر دانشجو افزود: «هر شب مرتب دستمال‏ها را استفاده مى‏كردم و اگر آن‏ها را به صورتم نمى‏گذاشتم نمى‏توانستم بخوابم و نیمه‏هاى شب از خواب مى‏پریدم. اصلا تصور نمى‏كردم كه معتاد دستمال‏ها شده‏ام. رفته رفته وقتى از دستمال‏ها استفاده نمى‏كردم خمار و خواب‏آلود مى‏شدم. هر بار با فریماه تماس مى‏گرفتم قیمت دستمال‏ها را چندین برابر بالا مى‏برد.

سومین بار بود كه 100 هزار تومان خواست، ناچار بودم بپردازم. خواهرم كه بیشتر متوجه رفتارها و بى‏تابى‏هاى من شده بود، خانواده را در جریان قرار داد. اصرار داشتند آزمایش بدهم. نتیجه باورنكردنى بود.

در خون من یك نوع ماده مخدر به نام «ال‏سى‏من» وجود داشت كه از راه پوست و دستمال‏هاى مرطوب من را معتاد كرده بود. وقتى با فریماه تماس گرفتم و شنید مى‏دانم چه بلایى بر سر من آورده است تماس را قطع كرد و از آن به بعد گوشى‏اش خاموش است. من از این زن كه مى‏تواند دخترهاى دیگر را نیز فریب دهد، شكایت دارم». ماموران با شنیدن ادعاهاى دختر دانشجو به بررسى‏هاى تخصصى دست زدند و پى بردند «ال‏سى‏من» یك نوع ماده مخدر سوییسى بوده و از طریق اروپا وارد ایران شده است.

ماموران دریافتند كه فریماه با اطلاع از این‏كه دستمال‏ها اعتیادآور هستند، در اتوبوس یا مترو به جذب مشترى از میان دختران جوان مى‏پردازد. تحقیقات در این باره كه آیا باند سازمان‏یافته‏اى به چنین اقدام خاموشى دست مى‏زند ادامه دارد.... /  منبع:aafaagh.ir



ویدیو مرتبط :
دستگاه دستمال مرطوب و مرطوب پاک کردن دستگاه مرطوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استفاده از دستمال مرطوب برای کودکان مضر است



 

بهداشت کودکان,بهداشت نوزادان, دستمال مرطوب برای کودکان

 

آ‍ژانس ملی امنیت دارویی و محصولات بهداشتی در فرانسه هشدار داد: فنوکسی اتانول، نوعی ماده شیمیایی از خانواده اتر است که در محصولات آرایشی بهداشتی به کار می‌رود و مصرف آن برای کودکان زیر 3 سال توصیه نمی‌شود.
 این ماده شیمیایی در شامپو، خمیردندان، دستمال مرطوب، انواع شوینده‌ها و سایر مواد آرایشی بهداشتی وجود دارد و مصرف آن در کودکان، خطر ایجاد مسمومیت را به همراه دارد.
 محققان توصیه می‌کنند در تولید دستمال‌های مرطوب مخصوص پاک کردن کودک، از این ماده شیمیایی استفاده نشود و میزان غلظت این ماده در سایر محصولات بهداشتی ویژه کودکان از 1 درصد به 0.4 درصد کاهش یابد.
 ماده فنوکسی اتانول قابلیت جذب بالایی دارد و از طریق پوست در بدن کودک نفوذ می‌کند. اگرچه مصرف کوتاه مدت آن عوارض قابل توجهی ندارد و باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی نیز نمی‌شود، اما مصرف مداوم آن باعث سوزش چشم می‌شود.
آژانس، گزارش تحقیقات خود را در اختیار کمیته علمی اروپا برای ایمنی مصرف کننده قرار داد تا در خصوص مصرف این ماده در تولید محصولات بهداشتی برای کودکان تجدید نظر کند.

منبع:shahrzadpress.com